Technický ředitel realizace slaboproudých systémů a služeb (80 - 100.000 Kč) Hlavní město Praha
Aktualizováno:
14. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Hlavní město Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
80000 - 100000 Kč za měsíc
Značka:
0000040186
Zařazeno na pozici:
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Požadavky
* SŠ/VŠ elektrotechnického zaměření nutností
* zkušenost na obdobné pozici
* manuální zkušenost se zabezpečovacími systémy CCTV, EZS, PZTS, EPS,.. (montáž, oživení, servis, ...)
* orientaci v základní pracovněprávní a provozní legislativě
* orientace na trhu se zabezpečovacími systémy
* čistý trestní rejstřík
* řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
* zkušenost na obdobné pozici
* manuální zkušenost se zabezpečovacími systémy CCTV, EZS, PZTS, EPS,.. (montáž, oživení, servis, ...)
* orientaci v základní pracovněprávní a provozní legislativě
* orientace na trhu se zabezpečovacími systémy
* čistý trestní rejstřík
* řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Náplň práce
Hledám uchazeče, kteří mají zkušenosti na pozici Technického ředitele, někoho kdo má vystudované elektro vzdělání a praxi na obdobné pozici. Přihlaste se, pokud máte zkušenosti s vedením celých oddělení v oblasti elektro realizace (projektové oddělení, montážní, servisní, ...), máte praxi se zabezpečovacími technologiemi a působil jste ve společnosti na straně dodavatele elektro systémů a služeb v oblasti B2B.
* řízení realizačních týmů společnosti (manažeři technických oddělení, pracovníci instalací a servisu)
* zajištění hladkého chodu svěřených zakázek po stránce organizační, materiální i ekonomické
* odpovědnost za hospodářský výsledek oddělení, provozní výkonnost, kvalitu služeb a dodržení rozpočtů
* komunikace s klíčovými klienty a dodavateli společnosti
* zavádění efektivních procesů, kontrola statistik a reportování vedení společnosti
* řešení provozních událostí v rámci oddělení
* úzká spolupráce s vedením společnosti a oddělením obchodu
* řízení realizačních týmů společnosti (manažeři technických oddělení, pracovníci instalací a servisu)
* zajištění hladkého chodu svěřených zakázek po stránce organizační, materiální i ekonomické
* odpovědnost za hospodářský výsledek oddělení, provozní výkonnost, kvalitu služeb a dodržení rozpočtů
* komunikace s klíčovými klienty a dodavateli společnosti
* zavádění efektivních procesů, kontrola statistik a reportování vedení společnosti
* řešení provozních událostí v rámci oddělení
* úzká spolupráce s vedením společnosti a oddělením obchodu
Nabízíme
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* služební automobil i k soukromým účelům, notebook a telefon
* po zapracování možnost částečně pracovat na Homeoffice (dle domluvy)
* vlastní organizace práce
* parkování v areálu společnosti
* plně hrazená karta MULTISPORT
* 3 sick days ročně
* občerstvení na pracovišti (káva, ovoce ad.)
* firemní akce a aktivity
* služební automobil i k soukromým účelům, notebook a telefon
* po zapracování možnost částečně pracovat na Homeoffice (dle domluvy)
* vlastní organizace práce
* parkování v areálu společnosti
* plně hrazená karta MULTISPORT
* 3 sick days ročně
* občerstvení na pracovišti (káva, ovoce ad.)
* firemní akce a aktivity
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Sylva Kočková
Mobil:
+420 602 741 672
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem