Vaší zodpovědností bude
• podílet se na výkonu spisové služby v souladu s právními předpisy a národními standardy v oblasti archivnictví,
• pracovat v elektronickém systému spisové služby,
• podílet se na předarchivní péči o dokumenty,
• spolupracovat na tvorbě souvisejících interních předpisů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• minimálně SŠ s maturitou (obor informační služby výhodou),
• dobrou znalost aplikací Microsoft Office,
• aktivní přístup k práci a zodpovědnost,
• komunikační a organizační schopnosti,
• schopnost pracovat samostatně i v týmu,
• chuť učit se nové věci.
Výhodou bude, pokud budete mít
• praxi na obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout
• zajímavou, odbornou a perspektivní práci na u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele HPP (37,5 hodin týdně),
• práci v přátelském kolektivu,
• Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, FlexiPass v hodnotě 10.000 Kč/rok)
• 5 týdnů dovolené, 4 dny osobní volno,
• příspěvek na stravování a penzijní připojištění, flexi pass,
• pracovní smlouvu na rok s výhledem prodloužení na dobu neurčitou,
• Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.
Místo výkonu práce: Praha 4
Nástup 1. 10. 2025 nebo dle dohody
Samostatný referent oddělení podatelny a spisovny Praha
Aktualizováno:
15. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
34000 - 40000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
Požadavky
Název firmy
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
Kontaktní osoba:
Helena Kubrová
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem