Referent/ka stavebního oddělení Hradec Králové
Aktualizováno:
7. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Hradec Králové
Nabízený plat:
28000 Kč
Značka:
17681190750
Firma:
Biskupství královéhradecké
Požadavky
Jiné, Práce s PC, Ekonomika - psaní na stroji
Náplň práce
Práce, která má smysl – nejen profesně, ale i lidsky
Hledáte zaměstnání, kde nejde jen o výkon, ale i o hodnoty, vztahy a službu?
Přidejte se k nám – do týmu, který se stará o správu církevního majetku s respektem, pečlivostí a vědomím, že i technická a administrativní práce může být službou s přesahem. Nabízíme stabilní zázemí, přátelské prostředí v centru Hradce Králové a možnost podílet se na něčem, co má hlubší smysl.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
Zajištění hladkého chodu správy budov.
- Budete mít na starosti administrativní agendu spojenou se správou a údržbou nemovitostí – od dokumentace až po komunikaci s nájemci.
Práce s dokumenty a smlouvami.
- Budete kontrolovat dokumentaci, připravovat podklady pro vyúčtování nákladů a uzavírat nájemní smlouvy (máme vzorové smlouvy).
Komunikace s nájemci a dodavateli
- Čeká Vás každodenní kontakt s nájemci i řemeslníky – domlouvání oprav, přebírání hotových prací, přehlašování služeb jako je voda, teplo nebo elektřina.
Administrativa, která dává smysl
- Vaše práce bude mít přímý dopad – díky Vám budou budovy v pořádku, nájemci spokojení a vše bude fungovat tak, jak má.
Co od Vás očekáváme?
Vzdělání a odborné znalosti
• SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
• Dobrá orientace v administrativě a technické dokumentaci
• Velmi dobrá znalost práce na PC, zejména v Excelu
Osobní předpoklady
• Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
• Schopnost jasně a vstřícně komunikovat
• Orientace v církevním prostředí je výhodou, nikoli podmínkou
Co Vám nabízíme?
Stabilní zázemí a smysluplnou práci
• Pracovní poměr na plný úvazek ve stabilní organizaci a dlouhodobá spolupráce, pokud bude oboustranná spokojenost.
• Příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové.
• Odborné vedení a podporu při zapracování.
Flexibilita a benefity
• Pružná pracovní doba.
• 5 týdnů dovolené s možností čerpání i ve zkušební době.
• Příspěvek na stravování.
Nástup
• Ideálně v průběhu září až října 2025 – rádi se přizpůsobíme.
Hledáte zaměstnání, kde nejde jen o výkon, ale i o hodnoty, vztahy a službu?
Přidejte se k nám – do týmu, který se stará o správu církevního majetku s respektem, pečlivostí a vědomím, že i technická a administrativní práce může být službou s přesahem. Nabízíme stabilní zázemí, přátelské prostředí v centru Hradce Králové a možnost podílet se na něčem, co má hlubší smysl.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
Zajištění hladkého chodu správy budov.
- Budete mít na starosti administrativní agendu spojenou se správou a údržbou nemovitostí – od dokumentace až po komunikaci s nájemci.
Práce s dokumenty a smlouvami.
- Budete kontrolovat dokumentaci, připravovat podklady pro vyúčtování nákladů a uzavírat nájemní smlouvy (máme vzorové smlouvy).
Komunikace s nájemci a dodavateli
- Čeká Vás každodenní kontakt s nájemci i řemeslníky – domlouvání oprav, přebírání hotových prací, přehlašování služeb jako je voda, teplo nebo elektřina.
Administrativa, která dává smysl
- Vaše práce bude mít přímý dopad – díky Vám budou budovy v pořádku, nájemci spokojení a vše bude fungovat tak, jak má.
Co od Vás očekáváme?
Vzdělání a odborné znalosti
• SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
• Dobrá orientace v administrativě a technické dokumentaci
• Velmi dobrá znalost práce na PC, zejména v Excelu
Osobní předpoklady
• Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
• Schopnost jasně a vstřícně komunikovat
• Orientace v církevním prostředí je výhodou, nikoli podmínkou
Co Vám nabízíme?
Stabilní zázemí a smysluplnou práci
• Pracovní poměr na plný úvazek ve stabilní organizaci a dlouhodobá spolupráce, pokud bude oboustranná spokojenost.
• Příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové.
• Odborné vedení a podporu při zapracování.
Flexibilita a benefity
• Pružná pracovní doba.
• 5 týdnů dovolené s možností čerpání i ve zkušební době.
• Příspěvek na stravování.
Nástup
• Ideálně v průběhu září až října 2025 – rádi se přizpůsobíme.
Podobné nabídky práce
Obchodník po telefonu – práce 16 hodin týdně, volné pátky!
dnes Hradec Králové INET-SERVIS.CZ175 Kč za hodinu
Pracovník ostrahy - strážný / strážná (Hradec Králové)
před 2 dny Hradec Králové Rambrok, s.r.o.27500 - 32000 Kč za měsíc
Uklízeč/ka v areálu Trhy Stromovka - vyhrazeno pro OZP
aktivní nabídka Hradec Králové Filipa LOGISTIKA, s.r.o.10400 Kč za měsíc
Policista/ka mobilní jednotka cizinecké policie
dnes Hradec Králové Mobilní jednotka cizinecké policie Hradec Králové30070 - 34600 Kč za měsíc
Procesní inženýr (konverzní lisy)
před 3 dny Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí Personal Consult s.r.o.50000 - 55000 Kč za měsíc
Truhlář (výstavní expozice)
před týdnem Hradec Králové Personal Consult s.r.o.33000 - 60000 Kč za měsíc
Invalidní důchodci pro ostrahu v Hradci Králové
aktivní nabídka Hradec Králové M Security and Cleaning s.r.o.119,9 Kč za hodinu
Obchodní zástupce/Vedoucí obchodní skupiny - Hradec Králové
před týdnem Hradec Králové D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Biskupství královéhradecké
Kontaktní osoba:
Taťána Blažková
Tel:
603 458 843
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.