* VŠ vzdělání, ideálně v oboru elektrotechniky / strojírenství
* zkušenosti z obdobné pozice v řízení komplexních projektů
* znalost projektových metodik – např. PRINCE2, IPMA, PMI, Agile/Scrum
* zkušenosti s vedením lidí a nastavováním procesů
* uživatelská znalost komerčního ERP systému
* ŘP sk. B, aktivní řidič
* cestování do zahraničí (cca 2 dny v měsíci)
* angličtina – pravidelná komunikace v psané i mluvené formě
* samostatnost a zodpovědnost
* výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
Manažer oddělení realizací s angličtinou (90 - 110.000 Kč) Brno-město
Aktualizováno:
5. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno-město
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
90000 - 110000 Kč za měsíc
Značka:
0000039902
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Hledám MANAŽERA ODDĚLENÍ REALIZACÍ pro úspěšnou tuzemskou společnost působící na mezinárodním poli se zaměřením na vývoj vlastních systémů (HW, SW, mechanika). Pokud máte tah na branku, zvládáte komunikaci v angličtině a nemáte strach se zajímavých výzev, tak mi zašlete svůj životopis!
* zodpovědnost za řízení a realizaci projektů vedených projektovými manažery
* vedení a koordinace týmu projektových manažerů
* sestavování, kontrola a optimalizace projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů
* kontrola řízení rizik a řešení problémů v průběhu realizace projektů
* zavádění a dohled nad používáním projektových metodik (např. Agile, Waterfall, PRINCE2)
* pravidelný reporting top managementu
* monitoring a hodnocení výkonnosti projektového oddělení
* spolupráce s obchodním oddělením při plánování kapacit a tvorbě nabídek
* spolupráce s vývojovou, výrobní a servisní části společnosti
* odpovědnost za plnění cílů v oblasti kvality, nákladů a termínů projektů
* vedení vlastních projektů
* zodpovědnost za řízení a realizaci projektů vedených projektovými manažery
* vedení a koordinace týmu projektových manažerů
* sestavování, kontrola a optimalizace projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů
* kontrola řízení rizik a řešení problémů v průběhu realizace projektů
* zavádění a dohled nad používáním projektových metodik (např. Agile, Waterfall, PRINCE2)
* pravidelný reporting top managementu
* monitoring a hodnocení výkonnosti projektového oddělení
* spolupráce s obchodním oddělením při plánování kapacit a tvorbě nabídek
* spolupráce s vývojovou, výrobní a servisní části společnosti
* odpovědnost za plnění cílů v oblasti kvality, nákladů a termínů projektů
* vedení vlastních projektů
Nabízíme
* platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
* motivační složka, bonusy
* služební automobil
* telefon + notebook
* týden dovolené navíc + sickdays
* vzdělávací kurzy + školení
* flexibilní pracovní doba
* systém kafetérie
* občerstvení v zaměstnání
* příspěvky na další vzdělání
* firemní teambuildigové akce
* možnost příležitostně práce formou Home-Office
* pracoviště: Brno
* motivační složka, bonusy
* služební automobil
* telefon + notebook
* týden dovolené navíc + sickdays
* vzdělávací kurzy + školení
* flexibilní pracovní doba
* systém kafetérie
* občerstvení v zaměstnání
* příspěvky na další vzdělání
* firemní teambuildigové akce
* možnost příležitostně práce formou Home-Office
* pracoviště: Brno
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jan Dohnálek
Mobil:
+420 601 366 308
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem