Backoffice manager Olomouc
Aktualizováno:
3. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Olomouc
Nabízený plat:
22000 Kč
Značka:
31531320715
Firma:
PIXACOM TECHNOLOGY s.r.o.
Náplň práce
S čím nám budeš pomáhat?
• Správa smluvní dokumentace – příprava, revize a dohled nad plněním podmínek zakázek.
• Administrativní podpora – práce s dokumenty, evidence majetku a personální agenda.
• Komunikace se zákazníky – vyřizování požadavků a poskytování podpory.
• Asistence pro CEO – organizační a administrativní pomoc s vedením společnosti.
• Dokumentace k aplikacím – spolupráce na testování a podpora vývojového týmu.
Co od tebe očekáváme?
• Samostatnost a zodpovědnost – umíš si práci dobře organizovat a dotahovat úkoly do konce.
• Výborné komunikační a organizační schopnosti – zvládáš efektivně komunikovat interně i s klienty.
• Angličtina na komunikativní úrovni.
• Ochotu učit se novým věcem – přizpůsobíš se novým postupům a technologiím.
• Proaktivní přístup – hledáš řešení a nenecháváš věci na poslední chvíli.
Co ti nabídneme?
• Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku (home office).
• Podporu vzdělávání a profesního růstu – školení, workshopy, konference.
• Věrnostní benefity – čím déle jsi s námi, tím více výhod získáváš.
• Přátelské prostředí a moderní kanceláře v centru Olomouce.
• Stabilní pracovní zázemí a možnost profesního růstu.
Zaujala tě nabídka? Pošli nám svůj životopis a motivační dopis na hr@pixacom.cz a my se ti ozveme!
• Správa smluvní dokumentace – příprava, revize a dohled nad plněním podmínek zakázek.
• Administrativní podpora – práce s dokumenty, evidence majetku a personální agenda.
• Komunikace se zákazníky – vyřizování požadavků a poskytování podpory.
• Asistence pro CEO – organizační a administrativní pomoc s vedením společnosti.
• Dokumentace k aplikacím – spolupráce na testování a podpora vývojového týmu.
Co od tebe očekáváme?
• Samostatnost a zodpovědnost – umíš si práci dobře organizovat a dotahovat úkoly do konce.
• Výborné komunikační a organizační schopnosti – zvládáš efektivně komunikovat interně i s klienty.
• Angličtina na komunikativní úrovni.
• Ochotu učit se novým věcem – přizpůsobíš se novým postupům a technologiím.
• Proaktivní přístup – hledáš řešení a nenecháváš věci na poslední chvíli.
Co ti nabídneme?
• Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku (home office).
• Podporu vzdělávání a profesního růstu – školení, workshopy, konference.
• Věrnostní benefity – čím déle jsi s námi, tím více výhod získáváš.
• Přátelské prostředí a moderní kanceláře v centru Olomouce.
• Stabilní pracovní zázemí a možnost profesního růstu.
Zaujala tě nabídka? Pošli nám svůj životopis a motivační dopis na hr@pixacom.cz a my se ti ozveme!
Podobné nabídky práce
Pracovník ostrahy - strážný / strážná (Olomouc)
před týdnem Olomouc Rambrok, s.r.o.27500 - 32000 Kč za měsíc
Hledáme šikovného skladníka do Olomouce!
aktivní nabídka Olomouc ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.36000 - 40000 Kč za měsíc
Ranní úklid prodejny s oblečením v centru města.
před 6 dny Olomouc RPM Service s.r.o.135 Kč za měsíc
Úklid administrativních prostor na 3 hod./den - Slavonín
před 6 dny Olomouc TSC Cleaning, a.s.140 - 180 Kč za hodinu
Obchodní zástupce/Vedoucí obchodní skupiny - Olomouc
před 2 dny Olomouc D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČRPracovník provozu restaurace - ranní, odpolední
před týdnem Olomouc ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.27000 - 30000 Kč za měsíc
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.