• VŠ vzdělání Mgr./Bc.
• alespoň základní orientace v problematice příspěvkových organizací obce ve smyslu zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech (zejména ve funkci zřizovací listiny, vztahu organizace ke zřizovateli, nakládání s majetkem a fondy apod.)
• schopnost práce s veřejnými rejstříky
• znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, práce s internetem)
• dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
• pečlivost, přesnost
• ochota učit se novým věcem a průběžně se vzdělávat
• schopnost analytického myšlení a aktivní přístup k práci
Výhodou
• praxe v oblasti příspěvkových organizací územněsamosprávných celků
• orientace v procesech nakládání s nemovitým majetkem, jeho evidenci, inventarizaci, vyřazování, zhodnocení apod.
• základní orientace v zákoně č. 131/2000 Sb. o hl. městě Praze
• znalost programů GINIS, CES, TED nebo Proxio
Specialista/specialistka majetkové správy Praha
Aktualizováno:
29. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
VR 99/25/OCP/S
Firma:
Magistrát Hlavního města Praha
Požadavky
Náplň práce
• vedení technické a právní dokumentace nemovitého a movitého majetku
• řešení majetkoprávních vztahů
• uzavírání smluv týkajících se nakládání s nemovitým majetkem
• zajišťování inventarizace majetku a závazků, provádění dokladových inventur
• zajišťování agendy zřizovatelských a zakladatelských funkcí vůči organizacím v působnosti odboru (příprava podkladů pro zpracování a změny zřizovacích listin a stanovení limitu prostředků na platy a limitu počtu zaměstnanců organizace, příprava podkladů pro výběrová řízení na obsazení míst ředitelů organizací a činností souvisejících se jmenováním ředitelů do funkcí; stanovování a vyhodnocování mimořádných úkolů ředitelů organizací)
• řešení majetkoprávních vztahů
• uzavírání smluv týkajících se nakládání s nemovitým majetkem
• zajišťování inventarizace majetku a závazků, provádění dokladových inventur
• zajišťování agendy zřizovatelských a zakladatelských funkcí vůči organizacím v působnosti odboru (příprava podkladů pro zpracování a změny zřizovacích listin a stanovení limitu prostředků na platy a limitu počtu zaměstnanců organizace, příprava podkladů pro výběrová řízení na obsazení míst ředitelů organizací a činností souvisejících se jmenováním ředitelů do funkcí; stanovování a vyhodnocování mimořádných úkolů ředitelů organizací)
Nabízíme
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na níže uvedeném odkaze.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXN1JJY%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXN1JJY/UD_vyberove-rizeni_OCP_specialista-majetkove-spravy_3219-VR99-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 8. srpna 2025.
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na níže uvedeném odkaze.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXN1JJY%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXN1JJY/UD_vyberove-rizeni_OCP_specialista-majetkove-spravy_3219-VR99-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 8. srpna 2025.
Název firmy
Magistrát Hlavního města Praha
Kontaktní osoba:
Jitka Steinbachová
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem