Administrativní prac. / správa park. míst (až 40.000 Kč) #2622 Brno
Aktualizováno:
28. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe, Jen ranní směnna
Nabízený plat:
35000 - 40000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Požadavky
• SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo administrativního směru)
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
• Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
• Zájem o oblast nemovitostí a administrativy
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
• Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
• Zájem o oblast nemovitostí a administrativy
Náplň práce
• Komunikace s klienty (telefonicky, e-mailem, osobně)
• Uzavírání a správa smluv na pronájem parkovacích míst
• Evidence a aktualizace databáze klientů a smluv
• Administrativní podpora týmu – příprava dokumentů, fakturace, archivace
• Spolupráce při správě nemovitostí a parkovacích prostor
• Práce s kancelářskými programy (Word, Excel, Outlook)
• Řešení běžné provozní agendy
• Uzavírání a správa smluv na pronájem parkovacích míst
• Evidence a aktualizace databáze klientů a smluv
• Administrativní podpora týmu – příprava dokumentů, fakturace, archivace
• Spolupráce při správě nemovitostí a parkovacích prostor
• Práce s kancelářskými programy (Word, Excel, Outlook)
• Řešení běžné provozní agendy
Nabízíme
• Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
• Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
• Stravenky od 3. měsíce
• 20 dní dovolené
• Zajímavá a pestrá pracovní náplň
• Firemní akce a večírky
• Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování
• Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
• Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
• Stravenky od 3. měsíce
• 20 dní dovolené
• Zajímavá a pestrá pracovní náplň
• Firemní akce a večírky
• Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Kontaktní osoba:
Aneta Pernicová
Tel:
+420 602 642 915
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem