Právník v Odboru vymáhacím Olomouc
Aktualizováno:
28. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Olomouc
Nabízený plat:
33280 Kč
Značka:
17675370750
Firma:
Generální finanční ředitelství
Náplň práce
Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení" na oficiálních webových stránkách Finanční správy ČR zde: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10576625.
Právník v Odboru vymáhacím vykonává tyto činnosti:
- vypracovává právní stanoviska nebo obecné postupy aplikace právních předpisů v rozsahu svěřené působnosti a navrhuje případná řešení věcně a právně složitých případů
- komplexně vykonává specializované činnosti správy daní v obzvláště složitých případech a fázích daňového řízení
- komplexně zajišťuje procesně náročné exekuční řízení a poskytuje právní podporu vymáhacím útvarům
- připravuje a podává žaloby na neúčinnost právního jednání (odpůrčí žaloby) a jiné žaloby a podání související se zajištěním a vymáháním daní
- vydává rozhodnutí při správě daní, vyřizuje opravné a dozorčí prostředky
- poskytuje právní konzultace a poradenskou činnost zaměstnancům v odborných oblastech týkajících se působnosti příslušeného útvaru
Platové a další podmínky
- platový tarif v rozmezí od 29 050 Kč do 42 140 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 6 321 Kč do 8 428 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.gov.cz)
Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit, pokud splňujete:
Základní předpoklady stanovené podle § 25 odst. 1 zákona, tj:
a) jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
b) dosáhl jste věku 18 let,
c) jste plně svéprávný,
d) jste bezúhonný,
e) dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
f) máte potřebnou zdravotní způsobilost,
g) máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky.
Jiné požadavky stanovené služebním předpisem č. 1/2018 generálního ředitele, kterým
se stanoví organizační struktura a požadavky na služebních a pracovních místech
v orgánech Finanční správy ČR, tj:
• odborné zaměření vzdělání – obor právo, právní a veřejnosprávní činnost
Informace k podávání žádostí
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 21. srpna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID 25nnz67,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310984 – právník v Odboru vymáhacím“.
Formulář žádosti je přílohou oz
Právník v Odboru vymáhacím vykonává tyto činnosti:
- vypracovává právní stanoviska nebo obecné postupy aplikace právních předpisů v rozsahu svěřené působnosti a navrhuje případná řešení věcně a právně složitých případů
- komplexně vykonává specializované činnosti správy daní v obzvláště složitých případech a fázích daňového řízení
- komplexně zajišťuje procesně náročné exekuční řízení a poskytuje právní podporu vymáhacím útvarům
- připravuje a podává žaloby na neúčinnost právního jednání (odpůrčí žaloby) a jiné žaloby a podání související se zajištěním a vymáháním daní
- vydává rozhodnutí při správě daní, vyřizuje opravné a dozorčí prostředky
- poskytuje právní konzultace a poradenskou činnost zaměstnancům v odborných oblastech týkajících se působnosti příslušeného útvaru
Platové a další podmínky
- platový tarif v rozmezí od 29 050 Kč do 42 140 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 6 321 Kč do 8 428 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.gov.cz)
Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit, pokud splňujete:
Základní předpoklady stanovené podle § 25 odst. 1 zákona, tj:
a) jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
b) dosáhl jste věku 18 let,
c) jste plně svéprávný,
d) jste bezúhonný,
e) dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. vysokoškolského vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
f) máte potřebnou zdravotní způsobilost,
g) máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky.
Jiné požadavky stanovené služebním předpisem č. 1/2018 generálního ředitele, kterým
se stanoví organizační struktura a požadavky na služebních a pracovních místech
v orgánech Finanční správy ČR, tj:
• odborné zaměření vzdělání – obor právo, právní a veřejnosprávní činnost
Informace k podávání žádostí
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 21. srpna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID 25nnz67,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310984 – právník v Odboru vymáhacím“.
Formulář žádosti je přílohou oz
Podobné nabídky práce
Pracovník ostrahy - strážný / strážná (Olomouc)
před 4 dny Olomouc Rambrok, s.r.o.27500 - 32000 Kč za měsíc
Pracovník ostrahy Olomouc - 150Kč - jen pro OZP. Jen ranní směny
včera Olomouc M Security and Cleaning s.r.o.150 Kč za hodinu
Dělník ve strojírenské výrobě - dotované ubytování, 2 směny!
před týdnem Olomouc ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.28000 - 33000 Kč za měsíc S ubytováním
Hledáme šikovného skladníka do Olomouce!
před týdnem Olomouc ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.36000 - 40000 Kč za měsíc
Policista/ka, nově náborák 110.000 Kč, výrazné zvýšení příjmů
včera Olomouc Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje40000 - 45500 Kč za měsíc
Ranní úklid prodejny s oblečením v centru města.
před 4 dny Olomouc RPM Service s.r.o.135 Kč za měsíc
Úklid administrativních prostor na 3 hod./den - Slavonín
před týdnem Olomouc TSC Cleaning, a.s.140 - 180 Kč za hodinu
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Generální finanční ředitelství
Kontaktní osoba:
Kateřina Kotová
Tel:
585541299
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.