Administrativní výpomoc Brno

Aktualizováno:

26. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

Brno

Typ pracovního vztahu:

Částečný úvazek

Vhodné pro:

Důchodce, Rodičovská dovolená

Značka:

Administrativa

Firma:

Berger stany s.r.o.

Požadavky

- prokazatelná praxe v administrativě, ideálně z menší firmy nebo z prostředí, kde jste se starali o komplexní chod kanceláře
- samostatnost, zodpovědnost a pečlivost, na této pozici si hodně věcí organizujete sami
- základní orientaci v účetních a mzdových podkladech – neúčtujete, ale připravujete vše pro účetní
- dobrou znalost práce na PC – Word, Excel, e-mail a ideálně i zkušenost s nějakým online systémem

Náplň práce

- pravá ruka majitele - spolehlivá podpora v administrativních záležitostech
- zpracování administrativních podkladů pro účetní, mzdy a úřady
- vystavování objednávek, faktur a další běžná firemní administrativa
- evidence dokumentace k zakázkám a komunikace s klienty
- příprava smluv, přehledů a podkladů dle potřeby
- spolupráce s technickým i obchodním týmem

Nabízíme

Flexibilní zkrácený úvazek - rozsah práce dle domluvy a vytíženosti
Možnost tankování za zvýhodněné ceny – využij firemní slevy na PHM
Možnost zapůjčení firemního vozidla – dle domluvy a potřeby
Vánoční odměny – protože si vážíme dobře odvedené práce
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Berger stany s.r.o.

Kontaktní osoba:
Jan Berger
Tel: 773650606
E-mail: zaslat e-mail s životopisem