Front Office & Back Office Asistentka Praha
Aktualizováno:
23. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
MP 63203
Zařazeno na pozici:
Asistent/Asistentka Praha, Notář/Notářka Praha, Pracovník Back Office Praha
Firma:
ManpowerGroup s.r.o.
Požadavky
Staňte se součástí dynamického týmu GLP a podílejte se na zajištění plynulého chodu kanceláře i každodenní podpory kolegů a partnerů
Dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
Uživatelská znalost Microsoft Office
Zkušenost z administrativy nebo zákaznického servisu výhodou, nikoliv podmínkou
Spolehlivost, pečlivost a samostatnost při řešení každodenních úkolů
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Schopnost pracovat v dynamickém prostředí a zvládat více úkolů současně
Dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
Uživatelská znalost Microsoft Office
Zkušenost z administrativy nebo zákaznického servisu výhodou, nikoliv podmínkou
Spolehlivost, pečlivost a samostatnost při řešení každodenních úkolů
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Schopnost pracovat v dynamickém prostředí a zvládat více úkolů současně
Náplň práce
Zajištění plynulého chodu kanceláře a příjemného prostředí (zasedací místnosti, občerstvení, květiny, drobná údržba)
Uvítání návštěv / drobný servis hostům
Spolupráce s dodavateli / technická správa prostor
Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Správa příchozí a odchozí pošty, komunikace s kurýry
Administrativní pochůzky (pošta, katastr, notář apod.)
Zajištění tiskových služeb (Copy General)
Evidence výdajů zaměstnanců (expenses reporty)
Koordinace úklidových služeb a kontrola čistoty prostor
Pravidelné dobíjení kreditu na stravenkové karty (1x kvartálně)
Skenování, kopírování, drobná administrace
Základní správa kalendáře vedení / rezervace schůzek
Podpora týmu formou ad hoc úkolů a operativní výpomoci
Uvítání návštěv / drobný servis hostům
Spolupráce s dodavateli / technická správa prostor
Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Správa příchozí a odchozí pošty, komunikace s kurýry
Administrativní pochůzky (pošta, katastr, notář apod.)
Zajištění tiskových služeb (Copy General)
Evidence výdajů zaměstnanců (expenses reporty)
Koordinace úklidových služeb a kontrola čistoty prostor
Pravidelné dobíjení kreditu na stravenkové karty (1x kvartálně)
Skenování, kopírování, drobná administrace
Základní správa kalendáře vedení / rezervace schůzek
Podpora týmu formou ad hoc úkolů a operativní výpomoci
Nabízíme
Spolupráci na částečný úvazek
Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
Příležitost získat praktické zkušenosti v administrativě a fungování mezinárodní firmy
Přátelské pracovní prostředí a vstřícný tým
Finanční ohodnocení odpovídající pracovní náplni a dohodě
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Flexibilní pracovní dobu dle vzájemné dohody
Příležitost získat praktické zkušenosti v administrativě a fungování mezinárodní firmy
Přátelské pracovní prostředí a vstřícný tým
Finanční ohodnocení odpovídající pracovní náplni a dohodě
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Název firmy
ManpowerGroup s.r.o.
Kontaktní osoba:
Diana Harnyk
Tel:
+420703865258
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem