• vzdělání Bc./VOŠ
• znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem včetně jeho komerčního využití
• znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, internet)
• dobré komunikační schopnosti, dobrá úroveň písemného projevu
• pečlivost
Výhodou
• znalost zákona o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona o majetku
referent/referentka správy majetku
Aktualizováno:
23. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
VR 95/25/z
Zařazeno na pozici:
Firma:
Magistrát Hlavního města Praha
Požadavky
Náplň práce
· zpracovávání a příprava návrhů na uzavírání kupních a nájemních smluv, případně dalších smluv při disponování s nemovitým majetkem HMP, včetně výpovědí z nájmu
· kontrola dodržování smluvních závazků jak ze strany nájemců, tak ze strany příslušných správních firem
· příprava podkladů pro výběr žadatelů o pronájem či získání nemovitostí HMP
· vedení evidence pozemků (případně dalšího nemovitého majetku) a jejich využívání ve spolupráci se správními firmami
· provádění místních šetření
· vyřizování stížností, protestů, petic, oznámení a podnětů občanů a spolupráce při zajišťování informovanosti občanů v dané oblasti
· kontrolní činnost v rozsahu své působnosti, včetně návrhu řešení a opatření
· kontrola dodržování smluvních závazků jak ze strany nájemců, tak ze strany příslušných správních firem
· příprava podkladů pro výběr žadatelů o pronájem či získání nemovitostí HMP
· vedení evidence pozemků (případně dalšího nemovitého majetku) a jejich využívání ve spolupráci se správními firmami
· provádění místních šetření
· vyřizování stížností, protestů, petic, oznámení a podnětů občanů a spolupráce při zajišťování informovanosti občanů v dané oblasti
· kontrolní činnost v rozsahu své působnosti, včetně návrhu řešení a opatření
Nabízíme
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_SM_3101_VR95-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 28. 7. 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_SM_3101_VR95-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 28. 7. 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Název firmy
Magistrát Hlavního města Praha
Kontaktní osoba:
Andrea Živná
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem