Vedoucí zákaznického servisu (OD 55.000 KČ)

Aktualizováno:

22. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

okres Ostrava

Značka:

68356

Firma:

Advantage Consulting, s.r.o.\nOlomouc

Požadavky

* Min. SŠ vzdělání,
* Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti
* Aktivní znalost AJ (slovem i písmem)
* Orientaci v cenotvorbě, znalost SAP a MS Office
* Samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce a jasné komunikace

Náplň práce

* Vést tým zákaznického servisu (plánování práce, rozvoj, motivace)
* Zajišťovat správnost objednávek, cenových nabídek a exportního plánu
* Koordinovat interní tok informací (mezi zákazníky, výrobou, nákupem a obchodem)
* Řešit reklamace, aktualizovat zákaznická data a spravovat objednávky v SAP
* Komunikovat denně v AJ jazyce a pracovat s interními systémy

Nabízíme

Do týmu hledáme vedoucího zákaznického servisu se silnými organizačními dovednostmi, který převezme odpovědnost za vedení menšího týmu a zajistí bezchybný servis směrem k zahraničním zákazníkům.

Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (OD 55.000 KČ)

* 5 týdnů dovolené
* 13 a 14. plat
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Slevy na firemní zboží
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na stravování

* Lokalita: Ostrava
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Advantage Consulting, s.r.o.\nOlomouc

Kontaktní osoba:
Jurková Aneta
Tel: 00420773799245}
E-mail: zaslat e-mail s životopisem