Máte již zkušenost s pozicí v zákaznickém servisu? Umíte anglicky? Bavila by Vás správa objednávek a zajišťování komunikace s obchodními partnery? Pak je tato nabídka přesně pro Vás.
Hledáme zkušeného a proaktivního Koordinátora/ku objednávek, který bude mít na starost i podporu klientů. Připojíte se do týmu u našeho významného klienta.
co vás čeká?
* kompletní zpracování a správa objednávek od B2B klientů.
* aktivní komunikace se zákazníky (telefonicky i e-mailem) ohledně stavu objednávek, dostupnosti produktů a řešení případných nesrovnalostí.
* správa a aktualizace zákaznických dat v interních systémech.
* spolupráce s obchodním týmem a logistikou pro zajištění hladkého průběhu dodávek.
* poskytování prvotřídní zákaznické péče a budování dlouhodobých vztahů.
co vám nabídneme
* motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dovednostem
* roční bonusy
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní připojištění
* firemní akce
* a mnoho dalšího…
co od vás očekáváme
* zkušenost v oblasti zákaznického servisu, ideálně v B2B segmentu.
* aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem.
* dobré komunikační schopnosti.
* znalost MS Office.
* znalost CRM systémů (Oracle, SAP atd.) výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Koordinátor/ka objednávek a podpora klientů Ostrava
Aktualizováno:
22. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Ostrava
Značka:
2000688970
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jakub Nováček
Tel:
+420 778 463 504
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem