Referent správy ve věcech archivnictví a spis. služby PČR Praha

Aktualizováno:

22. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

28650 - 41520 Kč za měsíc

Zařazeno na pozici:

Referent/Referentka Praha

Firma:

Policie České republiky

Požadavky

Koho hledáme?
• Vysokoškolsky vzdělaného uchazeče (Ing., Mgr., Bc.) ideálně v oblasti archivnictví (spisové služby)
• Praxi v oboru (se zaměřením na archivní službu)
• Znalost zákona č. 499/2004 Sb. a vyhlášky č. 259/2012 Sb.
• Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové spolupráce
• Pokročilou znalost práce na PC (MS Word, Excel, el. pošta)
• Trestní bezúhonnost
• Schopnost získat bezpečnostní prověrku „Důvěrné“ (až po nástupu)
Výhodou (ale ne podmínkou):
• Zkušenosti s archivním softwarem (např. ELSA)
• Znalost elektronického systému spisové služby (IS ETŘ)
• Řidičský průkaz skupiny B
• Praxe u Policie ČR nebo ve veřejné správě

Náplň práce

️ Co bude tvým úkolem?
• Správa archivních fondů a sbírek – třídění, revize, katalogizace
• Analýzy a metodická práce v oblasti zejména archivnictví
• Zpracování archivních rešerší, vedení evidence a dohledávání archivních dokumentů, digitalizace, analytická činnost
• Práce s elektronickým systémem spisové služby (IS ETŘ)
• Koordinace výkonu archivnictví napříč celou Policií ČR

Nabízíme

• Platové rozpětí: 28 650 – 41 520 Kč (dle tabulek a praxe)
• Pracovní poměr na plný úvazek v PT 12
• Zvláštní příplatek: 2 500 Kč
• Osobní ohodnocení a odměny dle výkonu
• 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
• Příspěvek na stravování a čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb, aj.
• Příjemný kolektiv

Poznámka

Nástup: Dle dohody
Chceš být součástí týmu, kde má tvá práce opravdový význam? Ozvi se nám! Těšíme se, že tě poznáme.
Strukturovaný životopis s motivačním dopisem zasílejte na adresu: vlastimil.stanek@pcr.cz s předmětem „Referent archivnictví 12“.


Odpovědět na nabídku

Název firmy

Policie České republiky

Kontaktní osoba:
Michaela Reichertová
E-mail: zaslat e-mail s životopisem