HR Konzultant, Valašské Meziříčí (m/ž)
Aktualizováno:
18. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Valašské Meziříčí
Značka:
2000684074
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Pro náš projekt u klienta ve Valašském Meziříčí přijmeme kolegu/kolegyni na pozici HR Konzultanta.
Hledáte pracovní příležitost, kde si sami budete organizovat práci a budete v přímém kontaktu s lidmi? Jste pečlivý a máte smysl pro detail? Máte zkušenosti z personalistiky a koordinování docházek zaměstnanců?
Přidejte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho týmu.
co vás čeká
* kompletní koordinace docházkového systému a evidence pracovní doby zaměstnanců
* aktivní náborový proces od inzerce, přes pohovory až po onboarding nových kolegů
* administrativní podpora v oblasti HR, včetně správy personální dokumentace a komunikace se zaměstnanci
* zajištění souladu s pracovněprávními předpisy a interními směrnicemi klienta
co vám nabídneme
* samostatnou práci, která dává smysl a kde vidíte výsledky
* motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci
* cílený on-boarding plán, podpora do začátku v podobě Buddy programu a pravidelná školení
* 650 Kč měsíčně na benefity podle vašeho výběru (Multisport karta, Kafeterie, životní či penzijní připojištění)
* stravenkový paušál proplácený přímo do mzdy (2.500 Kč měsíčně)
* 30 dnů dovolené
co od vás očekáváme
* pro-klientsky orientovaného člověka, který se nebojí komunikovat, nastavovat hranice a také dokáže ostatním poradit
* samostatného, pečlivého a zodpovědného profesionála s dobrou znalostí MS Office a Google Workspace
* někoho, kdo umí pracovat s daty a podle nich se rozhodovat
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Hledáte pracovní příležitost, kde si sami budete organizovat práci a budete v přímém kontaktu s lidmi? Jste pečlivý a máte smysl pro detail? Máte zkušenosti z personalistiky a koordinování docházek zaměstnanců?
Přidejte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho týmu.
co vás čeká
* kompletní koordinace docházkového systému a evidence pracovní doby zaměstnanců
* aktivní náborový proces od inzerce, přes pohovory až po onboarding nových kolegů
* administrativní podpora v oblasti HR, včetně správy personální dokumentace a komunikace se zaměstnanci
* zajištění souladu s pracovněprávními předpisy a interními směrnicemi klienta
co vám nabídneme
* samostatnou práci, která dává smysl a kde vidíte výsledky
* motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci
* cílený on-boarding plán, podpora do začátku v podobě Buddy programu a pravidelná školení
* 650 Kč měsíčně na benefity podle vašeho výběru (Multisport karta, Kafeterie, životní či penzijní připojištění)
* stravenkový paušál proplácený přímo do mzdy (2.500 Kč měsíčně)
* 30 dnů dovolené
co od vás očekáváme
* pro-klientsky orientovaného člověka, který se nebojí komunikovat, nastavovat hranice a také dokáže ostatním poradit
* samostatného, pečlivého a zodpovědného profesionála s dobrou znalostí MS Office a Google Workspace
* někoho, kdo umí pracovat s daty a podle nich se rozhodovat
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tereza Moravová
Tel:
604 542 635
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem