Asistent/ka jednatele Lysá nad Labem
Aktualizováno:
16. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Lysá nad Labem
Nabízený plat:
33000 Kč
Značka:
31596200717
Firma:
G´s Group Holdings CZ s.r.o.
Požadavky
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B, Jiné
Náplň práce
Asistent/ka jednatele
Hledáme spolehlivou a diskrétní osobnost, která se stane pravou rukou jednatele společnosti. Vaší rolí bude administrativní a organizační podpora v pracovních záležitostech.
Hledáme někoho, kdo je flexibilní, loajální, má smysl pro detail a dokáže předvídat potřeby jednatele.
Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) - při vzájemné spokojenosti možnost další spolupráce (doba neurčitá).
Mzdové ohodnocení dohodou (dle znalostí a praxe).
Náplň práce
- komplexní administrativní podpora vedení společnosti, organizace schůzek - správa kalendáře
- zajištění cest, rezervací, eventů apod.
- organizace porad, příprava podkladů, tvorba zápisů
- vyřizování emailové a poštovní korespondence
- vedení dokumentace (kontrola, tisk, kompletace a evidence)
- podpora a komunikace s ostatními odděleními společnosti a obchodními partnery
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- diskrétnost, loajalitu a vysokou míru důvěryhodnosti
- organizační schopnosti a schopnost multitaskingu
- znalost PC (MS Office)
- komunikativní AJ podmínkou (slovem i písmem)
- řidičský průkaz sk. B
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
možnost seberealizace, osobního růstu a dalšího vzdělávání; Sick days; příspěvek na stravování; mobilní telefon, notebook
Kontakt: e-mailem
Hledáme spolehlivou a diskrétní osobnost, která se stane pravou rukou jednatele společnosti. Vaší rolí bude administrativní a organizační podpora v pracovních záležitostech.
Hledáme někoho, kdo je flexibilní, loajální, má smysl pro detail a dokáže předvídat potřeby jednatele.
Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) - při vzájemné spokojenosti možnost další spolupráce (doba neurčitá).
Mzdové ohodnocení dohodou (dle znalostí a praxe).
Náplň práce
- komplexní administrativní podpora vedení společnosti, organizace schůzek - správa kalendáře
- zajištění cest, rezervací, eventů apod.
- organizace porad, příprava podkladů, tvorba zápisů
- vyřizování emailové a poštovní korespondence
- vedení dokumentace (kontrola, tisk, kompletace a evidence)
- podpora a komunikace s ostatními odděleními společnosti a obchodními partnery
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- diskrétnost, loajalitu a vysokou míru důvěryhodnosti
- organizační schopnosti a schopnost multitaskingu
- znalost PC (MS Office)
- komunikativní AJ podmínkou (slovem i písmem)
- řidičský průkaz sk. B
- praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
možnost seberealizace, osobního růstu a dalšího vzdělávání; Sick days; příspěvek na stravování; mobilní telefon, notebook
Kontakt: e-mailem
Podobné nabídky práce
Obchodně-technický zástupce
aktivní nabídka Lysá nad Labem DISPONERO s.r.o. (Liberec)50000 - 60000 Kč za měsíc
Technický specialista lisy (technologie SMC)
aktivní nabídka Lysá nad Labem DISPONERO s.r.o. (Liberec)Doplňovaní zboží v supermarketu - 175 Kč/hod, lysá nad Labem
před 4 dny Lysá nad Labem ABZAKOVO spol.s.r.o.175 Kč za hodinu
Elektroúdržbář vstřikolisů
před týdnem Lysá nad Labem DISPONERO s.r.o. (Liberec)až 50000 Kč za měsíc
Elektrikář pro výrobní zařízení (45 - 55.000,-) nástup ihned!
před týdnem Milovice SEAL Communication s.r.o.45000 - 55000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
G´s Group Holdings CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
Pavel Kořínek
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.