M/Ž, SŠ/VŠ se zkušenostmi v IT podpoře, výborná znalost AJ;
• vynikající znalosti Microsoft a jeho produktů (Microsoft365, OneDrive, Windows 10/11, Active Directory, Server 2012-2019, vzdálená plocha, virtualizace)
• dobré znalosti základní topologie sítě, přístupových bodů, IP, směrování DNS, přepínání v provozním prostředí
• základní znalosti informační bezpečnosti (Firewall, Antivirus atd.)
• schopnost spravovat a nastavovat domény, zásady skupiny a uživatele
• schopnost pracovat v týmu mezinárodního prostředí
• přirozený řešitel problémů, flexibilní a schopný upřednostňovat úkoly pod tlakem
• ŘP sk. „B“
Vítány:
• předchozí zkušenosti s IT podporou ve zpracovatelském průmyslu
• předchozí zkušenosti s řízením neustálého zlepšování a správy IT služeb (ITIL)
• zkušenosti s prací v ticketing system, jako je ServiceNow
Inženýr regionální IT podpory Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí
Aktualizováno:
15. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
45000 - 50000 Kč za měsíc
Značka:
H05810
Firma:
Personal Consult s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
• hlavní odpovědnost za péči o každodenní provoz a údržbu zařízení a aplikací regionální infrastruktury IT
• klíčové rozhraní mezi správou závodů
• odpovědnost za zajištění relevantního IT řešení s přihlédnutím na uživatelskou zkušenost a při splnění centrálních IT standardů
• odpovědnost za podporu na první, druhé a třetí úrovni a za neustálé zlepšování služeb IT
• spoluúčast při zajištění úspěšného nasazení globálního a regionálního IT softwaru a infrastruktury
• klíčové rozhraní mezi správou závodů
• odpovědnost za zajištění relevantního IT řešení s přihlédnutím na uživatelskou zkušenost a při splnění centrálních IT standardů
• odpovědnost za podporu na první, druhé a třetí úrovni a za neustálé zlepšování služeb IT
• spoluúčast při zajištění úspěšného nasazení globálního a regionálního IT softwaru a infrastruktury
Nabízíme
• finanční ohodnocení cca od 45tis. Kč (dle zkušeností a odborných znalostí)
• součást mezinárodního týmu úspěšné výrobní společnosti
• široká škála zaměstnaneckých benefitů
• mladý a dynamický pracovní kolektiv
• flexibilní pracovní doba (37,5 hodin týdně)
• občasné příležitosti k práci z domova
• součást mezinárodního týmu úspěšné výrobní společnosti
• široká škála zaměstnaneckých benefitů
• mladý a dynamický pracovní kolektiv
• flexibilní pracovní doba (37,5 hodin týdně)
• občasné příležitosti k práci z domova
Název firmy
Personal Consult s.r.o.
Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková
Mobil:
777 136 052
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem