Poradce/konzultant v agendě ZAM (Ž/M) Sokolov

Aktualizováno:

12. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

Sokolov

Nabízený plat:

24790 - 35770 Kč

Značka:

31575060731

Firma:

Úřad práce České republiky

Náplň práce

Hlavní náplň činnosti:

Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování
podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky
správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
• Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání.
• Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
• Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR.
• Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti.
• Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství.
• Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samo-obslužných aktivit spojených s hledáním
zaměstnání.
• Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
• Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně
závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
• Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.
Kvalifikační a další požadavky:
• uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky
• minimálně vyšší odborné vzdělání
• výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
• výborné komunikační dovednosti
• odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• profesionální vystupování, psychická odolnost
• znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou

Pracovní podmínky:
• platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 10. platové třídě
• státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč
• k platovému tarifu náleží zvláštní příplatek podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
o platových poměrech státních zaměstnanců. Výše příplatku činí měsíčně ve skupině II.
2 300 Kč.
• po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
• pružná pracovní doba – plný úvazek (40 hodin týdně)
• předpokládaný nástup od 15. srpna 2025

Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
nejpozději do 20. července 2025,
na e-mailovou adresu:kristina.martinkova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na
výběrovém řízení.

Bližší informace na webových stránkách:
https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014476-20-07-2025

Podobné nabídky práce

Oblastní vedoucí, manažer, koncipient

před týdnem Cheb, Sokolov, Mariánské lázně Kapitol Západ - Plzeňsko
40000 - 100000 Kč za měsíc Možnost homeoffice

Práce 158 x jinak

před týdnem Sokolov, Habartov, Kynšperk, Chodov KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE KARLOVARSKÉHO KRAJE
31570 - 36450 Kč za měsíc

Pomoz nám udržet klid a pořádek a bezpečnost v dopravě

před 5 dny Karlovy Vary, Sokolov, Cheb KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE KARLOVARSKÉHO KRAJE
31570 - 36450 Kč za měsíc

Pomoz nám včas hodit záchranný kruh, buď jedním z nás.

před 2 dny Karlovy Vary, Cheb, Sokolov KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE KARLOVARSKÉHO KRAJE
31570 - 36450 Kč za měsíc

Policista Sokolov

aktivní nabídka Sokolov Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje
31570 - 37450 Kč za měsíc S ubytováním

Policista/ka odboru cizinecké policie

aktivní nabídka Sokolov Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje
31570 - 37450 Kč za měsíc

Praktická sestra - zástup za MD, RD; lze i na ranní nebo denní

včera Kynšperk nad Ohří Sociální služby v Kynšperku nad Ohří, p. o.
27690 - 40040 Kč za měsíc
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Úřad práce České republiky

Kontaktní osoba:
Kristina Martínková
E-mail: zaslat e-mail s životopisem

Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.

Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.