- vystudovaný učební obor střední školu s technickým zaměřením
- dobré komunikační schopnosti
- němčinu slovem i písmem
- znalost práce s PC a IMS systémy výhodou
- samostatnost
Pracovník zákaznického servisu s němčinou (z51902)
Aktualizováno:
10. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Praha-západ
Značka:
1322514004
Zařazeno na pozici:
Firma:
Barlett & Cenbright s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
- Kompletuje vstupní podklady: objednávka, grafika, výkres…
- Počítá předkalkulaci v případě požadavku od zákazníka
- Stanovuje technologii zpracování zakázky
- Vyplňuje technologický list k zakázce v IS systému
- Nastaví zakázce etapy
- Zadá do IS termíny pro zpracování a expedici zakázky
- Hlídá timing zakázky a v případě potřeby koordinuje zakázky v DTP studiu ve spolupráci s Vedoucím DTP
- Je v kontaktu se zákazníky
- Spolupracuje s expedicí na zajištění dohodnutého termínu odeslání zakázky
- Spolupracuje s obchodním oddělením na spokojenosti zákazníka
- Odesílá a přijímá korektury (emailem, komunikační platformy…)
- Odesílá finální data u zakázek, kde jsou data finálním výstupem
- Třídí a archivuje emailovou komunikaci
- Má povinnost zastavit práci v případě, že zjistí nejasnost, rozpor nebo nesoulad v zadání (na výrobku)
- a neprodleně situaci řešit
- Zapisuje a řeší případné neshody s příslušnými odděleními a zajišťuje jejich co nejpohotovější nápravu
- zpracování měsíčního přehledu realizovaných zakázek a podkladů pro fakturaci, kontrola nákladů v zakázce za zpracování v DTP studiu a poštovného /DHL, EMS, kurýr/
- účelně a hospodárně využívá všech zdrojů
- při své činnosti se řídí předpisy zaměstnavatele, firemními směrnicemi a instrukcemi, obecně závaznými předpisy, pokyny, normami ISO atp.
- Dodržuje předpisy týkající se bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí
- Plní další pracovní úkoly dle pokynů nadřízeného, popř. jím pověřené osoby
- Ručí za kvalitu vykonávané práce
- Počítá předkalkulaci v případě požadavku od zákazníka
- Stanovuje technologii zpracování zakázky
- Vyplňuje technologický list k zakázce v IS systému
- Nastaví zakázce etapy
- Zadá do IS termíny pro zpracování a expedici zakázky
- Hlídá timing zakázky a v případě potřeby koordinuje zakázky v DTP studiu ve spolupráci s Vedoucím DTP
- Je v kontaktu se zákazníky
- Spolupracuje s expedicí na zajištění dohodnutého termínu odeslání zakázky
- Spolupracuje s obchodním oddělením na spokojenosti zákazníka
- Odesílá a přijímá korektury (emailem, komunikační platformy…)
- Odesílá finální data u zakázek, kde jsou data finálním výstupem
- Třídí a archivuje emailovou komunikaci
- Má povinnost zastavit práci v případě, že zjistí nejasnost, rozpor nebo nesoulad v zadání (na výrobku)
- a neprodleně situaci řešit
- Zapisuje a řeší případné neshody s příslušnými odděleními a zajišťuje jejich co nejpohotovější nápravu
- zpracování měsíčního přehledu realizovaných zakázek a podkladů pro fakturaci, kontrola nákladů v zakázce za zpracování v DTP studiu a poštovného /DHL, EMS, kurýr/
- účelně a hospodárně využívá všech zdrojů
- při své činnosti se řídí předpisy zaměstnavatele, firemními směrnicemi a instrukcemi, obecně závaznými předpisy, pokyny, normami ISO atp.
- Dodržuje předpisy týkající se bezpečnosti práce, požární ochrany a ochrany životního prostředí
- Plní další pracovní úkoly dle pokynů nadřízeného, popř. jím pověřené osoby
- Ručí za kvalitu vykonávané práce
Nabízíme
- zaměstnanecké výhody(multisport karta, stravenky,...)
- zajímavé finanční ohodnocení
- možnost občasného HO po zapracování
- atraktivní pracovní prostředí
- možnost profesního rozvoje, školení a kurzů
- zajímavé finanční ohodnocení
- možnost občasného HO po zapracování
- atraktivní pracovní prostředí
- možnost profesního rozvoje, školení a kurzů
Název firmy
Barlett & Cenbright s.r.o.
Kontaktní osoba:
Filip Pešek
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem