Specialista zákaznické péče

Aktualizováno:

10. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

okres Jihlava

Značka:

67989

Firma:

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno

Požadavky

* Němčinu na výborné úrovni – slovem i písmem
* Angličtinu alespoň na základní domluvu
* SŠ vzdělání - zaměření není rozhodující
* Praxi v administrativě nebo zákaznickém servisu nutnou podmínkou
* Pečlivost, spolehlivost a chuť učit se nové věci
* Dobré komunikační schopnosti a týmového ducha
* Uživatelská znalost MS Office

Náplň práce

* Každodenní kontakt se zákazníky v němčině – e-mail, telefon
* Zpracování a sledování objednávek od A do Z
* Řešení reklamací a specifických požadavků klientů
* Komunikace s kolegy v ČR i zahraničí
* Běžná administrativa spojená s provozem zákaznického servisu

Nabízíme

Baví vás komunikace, umíte výborně německy a chcete využívat jazyk denně v praxi? Přidejte se k týmu zákaznické podpory!

Pro výrobní společnost se sídlem na Vysočině hledáme kolegu nebo kolegyni se skvělou němčinou, pečlivostí a chutí dělat práci, která má smysl. Ať už máte za sebou praxi v administrativě, objednávkách nebo komunikaci se zákazníky můžete být pro nás ideální člověk. Zašlete nám svůj životopis a staňte se SPECIALISTOU ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO NĚMECKY HOVOŘÍCÍ KLIENTY

* Různorodou práci v přátelském kolektivu a stabilní výrobní společnosti
* Precizní úvodní zaškolení v zahraničí
* 25 dní dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotované stravování
* Pružnou pracovní dobu
* Možnost nástupu ihned nebo dle dohody
* Lokalita: Jihlava
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno

Kontaktní osoba:
Zítková Pavla, DiS.
Tel: 00420773737662}
E-mail: zaslat e-mail s životopisem