Administrative Support DPP (m/ž) Praha
Aktualizováno:
10. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
2000672230
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Hledáte flexibilní možnost spolupráce s vlastním rozvržením pracovní doby? Máte smysl pro detail a pečlivý přístup při zpracování úkolů? Randstad přijme nového kolegu/kolegyni na administrativní výpomoc do týmu International Hiring.
co bude vaší náplní práce:
* zadávání objednávek do interních systémů
* spolupráce s finančním oddělením (evidence faktur a jejich zadávání prostřednictvím interních formulářů)
* komplexní administrativní podpora s důrazem na přesnost a smysl pro detail
* komunikace s klienty převážně e-mailem, občasný telefonický kontakt
co vám nabídneme
* práci na DPP - dlouhodobá spolupráce v rozsahu cca 10-12 hodin týdně
* nástup od srpna.
* flexibilitu pracovní doby dle Vaší preference a potřeb
* možnost pracovat převážně z domova
* zodpovědnou a samostatnou pozici v přátelském týmu
co od vás očekáváme:
* zkušenosti s administrativní podporou týmu
* angličtina na úrovni B2 pro plynulou komunikaci
* pečlivý přístup se zaměřením na detail
* samostatnost a spolehlivost při plnění úkolů
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
co bude vaší náplní práce:
* zadávání objednávek do interních systémů
* spolupráce s finančním oddělením (evidence faktur a jejich zadávání prostřednictvím interních formulářů)
* komplexní administrativní podpora s důrazem na přesnost a smysl pro detail
* komunikace s klienty převážně e-mailem, občasný telefonický kontakt
co vám nabídneme
* práci na DPP - dlouhodobá spolupráce v rozsahu cca 10-12 hodin týdně
* nástup od srpna.
* flexibilitu pracovní doby dle Vaší preference a potřeb
* možnost pracovat převážně z domova
* zodpovědnou a samostatnou pozici v přátelském týmu
co od vás očekáváme:
* zkušenosti s administrativní podporou týmu
* angličtina na úrovni B2 pro plynulou komunikaci
* pečlivý přístup se zaměřením na detail
* samostatnost a spolehlivost při plnění úkolů
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tereza Moravová
Tel:
604 542 635
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem