Asistent/tka zahraničního oddělení (m/ž) Praha

Aktualizováno:

9. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Vhodné pro:

Bez praxe

Firma:

CRI ameba.eu, s.r.o.

Požadavky

• SŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomie, zahraničního obchodu nebo jazyků.
• Dobrá znalost cizích jazyků (zejména pro psanou komunikaci).
• Pokročilá znalost práce na PC (MS Office, e-mailová komunikace).
• Samostatnost, zodpovědnost, komunikační dovednosti a pečlivost.
• Logické myšlení, smysl pro detail a přesnost při práci s čísly.
• Zastupování kolegyň v době nepřítomnosti.
• Nadšení pro obor a chuť se v něm rozvíjet.

Náplň práce


• Vyřizování objednávek a jejich zadávání do systému.
• Asistence při komunikaci s našimi zahraničními partnery a odběrateli.
• Příprava a správa dokumentace spojené s exportem a expedicí zakázek.
• Poskytování kvalitního zákaznického servisu našim klientům.
• Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace v angličtině (němčina výhodou).
• Administrativní a organizační podpora týmu.



Nabízíme

• Práci na hlavní pracovní poměr.
• Nástupní mzda 35 000 Kč hrubého měsíčně.
• 25 dní dovolené, 2 sick days.
• Plně hrazenou MultiSport kartu.
• Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
• Zvýšení kvalifikace v logistických a celních procesech.
• Pozice je vhodná i pro absolventy.
• Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.

Poznámka

Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás.

Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11)
Odpovědět na nabídku

Název firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová
E-mail: zaslat e-mail s životopisem