Koho hledáme?
- Profesionála s praxi v trade marketingu v FMCG prostředí.
- Člověka, který chápe značku i obchod a dokáže propojovat oba světy.
-
Týmového hráče, který umí komunikovat, plánovat a přemýšlet v souvislostech.
-
Aktivního tahouna, který se nezalekne operativy, ale zároveň umí řídit projekty od A do Z.
-
Člověka s plynulou znalostí českého či slovenského jazyka, a angličtinou na komunikativní úrovni pro interní komunikace do zahraničí
- Profesionála se zájmem o trh, který nečeká na zadání, ale přichází s nápady.
Trade Marketing Manager
Aktualizováno:
8. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
70000 - 90000 Kč za měsíc
Značka:
414151
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Máte praxi v trade marketingu v oblasti FMCG?
Dokážete propojit strategii značky s obchodním výkonem?
Baví vás práce na pomezí marketingu a salesu, kde jsou výsledky vidět přímo v regálech?
Pokud si právě kýváte hlavou, čtěte dál.Pro našeho klienta hledáme Trade Marketing Managera, který se stane klíčovým hráčem mezi brand týmem a obchodem. Člověka, který rozumí trhu, zákazníkům i obalům. A kterému dává smysl, když aktivace značky funguje v praxi – v obchodě, na e-shopu nebo v HoReCa.
Co vás u nás čeká?
-
Tvorba a realizace trade marketingové strategie – budete pracovat ruku v ruce s brand týmem i KAMy.
-
Exekuce a vyhodnocení TMKT aktivit – soutěže, speciální nabídky, POS materiály, ochutnávky, sezónní kampaně… všechno, co rozhýbe značku na místě prodeje.
- Správa sezónního portfolia – plánování, objednávky, koordinace a vyhodnocení.
- Rozvoj všech distribučních kanálů – TT, MT, e-commerce, HoReCa… každý má své specifické potřeby a vy jim porozumíte.
-
Spolupráce s centrálou, právníky i agenturami – ať už jde o správnost obalů, logistiku POS materiálů, nebo adaptaci kampaní.
-
Znalost trhu a konkurence – pravidelné store-checky, výměna informací s obchodním týmem, monitoring novinek a promo aktivit konkurence.
Dokážete propojit strategii značky s obchodním výkonem?
Baví vás práce na pomezí marketingu a salesu, kde jsou výsledky vidět přímo v regálech?
Pokud si právě kýváte hlavou, čtěte dál.Pro našeho klienta hledáme Trade Marketing Managera, který se stane klíčovým hráčem mezi brand týmem a obchodem. Člověka, který rozumí trhu, zákazníkům i obalům. A kterému dává smysl, když aktivace značky funguje v praxi – v obchodě, na e-shopu nebo v HoReCa.
Co vás u nás čeká?
-
Tvorba a realizace trade marketingové strategie – budete pracovat ruku v ruce s brand týmem i KAMy.
-
Exekuce a vyhodnocení TMKT aktivit – soutěže, speciální nabídky, POS materiály, ochutnávky, sezónní kampaně… všechno, co rozhýbe značku na místě prodeje.
- Správa sezónního portfolia – plánování, objednávky, koordinace a vyhodnocení.
- Rozvoj všech distribučních kanálů – TT, MT, e-commerce, HoReCa… každý má své specifické potřeby a vy jim porozumíte.
-
Spolupráce s centrálou, právníky i agenturami – ať už jde o správnost obalů, logistiku POS materiálů, nebo adaptaci kampaní.
-
Znalost trhu a konkurence – pravidelné store-checky, výměna informací s obchodním týmem, monitoring novinek a promo aktivit konkurence.
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- roční bonus
- Stravenky
- mobilní telefon, notebook
- roční bonus
- Stravenky
- mobilní telefon, notebook
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
(+420) 242 456 400
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem