Recepční / asistentka Praha
Aktualizováno:
7. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
38000 - 42000 Kč/měsíc
Značka:
2000668178
Zařazeno na pozici:
Administrativní podpora Praha, Asistent/Asistentka Praha, recepční Praha
Firma:
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Požadavky
Pro našeho klienta, společnost, která je dodavatelem produktů pro potravinářský průmysl, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční / asistentka.
Náplň práce:
* Zajištění chodu recepce a kanceláře, včetně péče o návštěvy
* Administrativní podpora celého týmu
* Objednávání občerstvení, kancelářských potřeb a dalšího vybavení
* Příjem a evidence došlé i odchozí pošty
* Zpracování přijatých faktur
* Inventarizace majetku
* Organizace firemních eventů
* Zajištění rezervací (letenky, hotely, restaurace, taxi)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí zkušenosti na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Znalost anglického nebo německého jazyka na základní komunikativní úrovni
* Řidičský průkaz sk. B
* Dobré uživatelské znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook)
* Dobré organizační a komunikační dovednosti
* Samostatný a proaktivní přístup
Nabízíme:
* Mzdové ohodnocení 40 000 – 42 000 Kč
* 5 týdnů dovolené + sick days
* Přátelský kolektiv a rodinná firemní atmosféra
* Místo výkonu práce: Praha 10 – Vršovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
* Zajištění chodu recepce a kanceláře, včetně péče o návštěvy
* Administrativní podpora celého týmu
* Objednávání občerstvení, kancelářských potřeb a dalšího vybavení
* Příjem a evidence došlé i odchozí pošty
* Zpracování přijatých faktur
* Inventarizace majetku
* Organizace firemních eventů
* Zajištění rezervací (letenky, hotely, restaurace, taxi)
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí zkušenosti na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Znalost anglického nebo německého jazyka na základní komunikativní úrovni
* Řidičský průkaz sk. B
* Dobré uživatelské znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook)
* Dobré organizační a komunikační dovednosti
* Samostatný a proaktivní přístup
Nabízíme:
* Mzdové ohodnocení 40 000 – 42 000 Kč
* 5 týdnů dovolené + sick days
* Přátelský kolektiv a rodinná firemní atmosféra
* Místo výkonu práce: Praha 10 – Vršovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Název firmy
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem