Asistent obchodu - podpora technického prodeje (M/Ž) Třebíč
Aktualizováno:
6. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Třebíč
Nabízený plat:
27000 Kč
Značka:
31546540791
Firma:
DAWELL CZ s.r.o.
Požadavky
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Náplň práce
Nástup možný ihned!
Jsme přední česká společnost v oblasti vývoje inovativních mobilních indukčních a odporových ohřevů, která se zaměřuje na technologicky vyspělá a spolehlivá řešení.
Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv?
Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu.
Náplň práce:
" Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů)
" Komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, emailem i osobně
" Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti ne veletrzích
" Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů
" Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Co od Vás očekáváme:
" SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
" Znalost anglického jazyka na úrovni B1
" Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
" Výborné komunikační a organizační schopnosti
" Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
" Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Zaměstnanecké výhody:
odměny, 13. plat, sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass nebo Multisport karta, občerstvení na pracovišti, akce pro zaměstnance
Jsme přední česká společnost v oblasti vývoje inovativních mobilních indukčních a odporových ohřevů, která se zaměřuje na technologicky vyspělá a spolehlivá řešení.
Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv?
Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu.
Náplň práce:
" Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů)
" Komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, emailem i osobně
" Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti ne veletrzích
" Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů
" Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Co od Vás očekáváme:
" SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
" Znalost anglického jazyka na úrovni B1
" Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
" Výborné komunikační a organizační schopnosti
" Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
" Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Zaměstnanecké výhody:
odměny, 13. plat, sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass nebo Multisport karta, občerstvení na pracovišti, akce pro zaměstnance
Podobné nabídky práce
Elektrikář s vyhláškou | až 50 000 | Třebíčsko
před týdnem Třebíč Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.40000 - 50000 Kč za měsíc
Asistent/ka - administrativa | AJ | Třebíčsko
před 2 dny Třebíčsko Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.40000 - 45000 Kč za měsíc
Koordinátor distribuce pro okres Třebíč
před 5 dny Třebíč První novinová společnost a.s.22500 - 27000 Kč za měsíc
Operátor do výroby - obsluha stroje (36 - 40.000 Kč)
před 2 dny Třebíč Jobs Contact Personal, s.r.o.36000 - 40000 Kč za měsíc
Elektrikář - hrubá mzda až 47.500,- Kč/měs. +zajištěné ubytování
před týdnem Třebíč Personal fabric - agentura práce a.s.39000 - 47500 Kč za měsíc S ubytováním
Prodavač/ka v Moravských Budějovicích
před 3 dny Moravské Budějovice Novák maso - uzeniny s.r.o.21500 - 23300 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
DAWELL CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrea Dufková
Tel:
725 369 170 (8:00 -
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.