Koordinátor/ka kanceláře Praha

Aktualizováno:

4. 7. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

45000 - 50000 Kč za měsíc

Značka:

414140

Zařazeno na pozici:

Administrativní podpora Praha

Firma:

Grafton Recruitment s.r.o.

Požadavky

-

Výborné organizační a komunikační schopnosti
-

Praktické zkušenosti s organizací akcí a event managementem výhodou


-

Čeština na úrovni rodilého mluvčího, pokročilá angličtina


- Pokročilá znalost MS Office
-

Schopnost plánovat a řešit více úkolů současně

Náplň práce

Hledáme proaktivní, spolehlivou a organizačně zdatnou osobnost na pozici Koordinátor/ka kanceláře, která zajistí hladký chod kanceláře a podpoří vedení i zaměstnance naší pobočky v Praze. Tato role je klíčová pro každodenní operativu, vnitrofiremní komunikaci i plánování akcí a návštěv vrcholového vedení.

Co bude naplní Vaší práce?

-

Plánování a organizace teambuildingových a společenských akcí pro zaměstnance

- Koordinace účasti na externích akcích (např. charitativní běhy, Prague Pride apod.)
-

Zajištění ubytování, dopravy a další logistiky pro návštěvy ze zahraničí


-

Správa a aktualizace interních komunikačních kanálů (SharePoint, newsletter, kalendář akcí, interní TV apod.)
-

Koordinace návštěv seniorního vedení.
-

Příprava a rozesílání pravidelného interního newsletteru


- Nákup kancelářského vybavení
-

Péče o zasedací místnosti, kuchyňku a školící prostory


- Zajištění občerstvení pro schůzky


- Administrativní podpora vedení

Nabízíme

- 5 týdnů dovolené
- dny osobního volna
- stravenky
- Cafeteria
- Multisport karta
- příspěvek na penzijní pojištění
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba:
Tel: (+420) 242 456 650
E-mail: zaslat e-mail s životopisem