Obchodní manažer/ka pro Pardubice, H.Králové a Chrudim
Aktualizováno:
3. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Pardubice
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
34000 - 38000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
Hradec Králové
Požadavky
Co od Vás očekáváme?
* Středoškolské vzdělání s maturitou - podmínkou
* Umění řídit lidi a účinně komunikovat
* Schopnost samostatného myšlení a rozhodování
* Ochotu učit se nové věci a postupy
* Bezúhonnost
* Platný ŘP sk. B a ochotu aktivně cestovat
* Základní znalost práce na PC
* Středoškolské vzdělání s maturitou - podmínkou
* Umění řídit lidi a účinně komunikovat
* Schopnost samostatného myšlení a rozhodování
* Ochotu učit se nové věci a postupy
* Bezúhonnost
* Platný ŘP sk. B a ochotu aktivně cestovat
* Základní znalost práce na PC
Náplň práce
Rádi za sebou vidíte pracovní výsledky a umíte jich dosáhnout? Baví Vás cestovat a rádi pracujete s lidmi v terénu? Dokážete vést a motivovat svěřený tým?
Hledáme kolegu/kolegyni, kteří nemusí mít nutně dlouholetou praxi v oboru, ale budou se chtít v obchodu a všem co k tomu patří dále a kvalitně vzdělávat, kterým by vyhovovala nejen flexibilní organizace pracovního dne, ale i další možnost osobního rozvoje.
Neváhejte a zkuste to u nás!
Budete pracovat v prima týmu, kde se potkáte s kolegy i nadřízeným, kteří pracují ve svém oboru dlouhodobě, mají v něm bohaté zkušenosti a rádi se s Vámi o ně podělí. Odborně vás zaškolíme a nebudete začínat na „zelené louce“, dostanete portfolio zákazníků, o které budete pečovat a postupně jej rozšiřovat.
Pracovní činnost Obchodního manažera/ky, spočívá především ve vedení týmu obchodních zástupců a osobním kontaktu se zákazníky.
Vaši pracovní činnost budete vykonávat převážně v okolí Pardubic, H. Králové a Chrudimi. Bude pro Vás výhodou, pokud se Vaše bydliště nachází v blízkosti těchto lokalit.
Co bude Vaší pracovní náplní?
* Vést, řídit a motivovat tým obchodních zástupců (nábor, zaškolení a rozvoj)
* Kontrola činnosti obchodních zástupců
* Zodpovědnost za plnění výsledků v dané oblasti
* Práce převážně v terénu (návštěvy v domácnostech zákazníků a obchodních zástupců)
Hledáme kolegu/kolegyni, kteří nemusí mít nutně dlouholetou praxi v oboru, ale budou se chtít v obchodu a všem co k tomu patří dále a kvalitně vzdělávat, kterým by vyhovovala nejen flexibilní organizace pracovního dne, ale i další možnost osobního rozvoje.
Neváhejte a zkuste to u nás!
Budete pracovat v prima týmu, kde se potkáte s kolegy i nadřízeným, kteří pracují ve svém oboru dlouhodobě, mají v něm bohaté zkušenosti a rádi se s Vámi o ně podělí. Odborně vás zaškolíme a nebudete začínat na „zelené louce“, dostanete portfolio zákazníků, o které budete pečovat a postupně jej rozšiřovat.
Pracovní činnost Obchodního manažera/ky, spočívá především ve vedení týmu obchodních zástupců a osobním kontaktu se zákazníky.
Vaši pracovní činnost budete vykonávat převážně v okolí Pardubic, H. Králové a Chrudimi. Bude pro Vás výhodou, pokud se Vaše bydliště nachází v blízkosti těchto lokalit.
Co bude Vaší pracovní náplní?
* Vést, řídit a motivovat tým obchodních zástupců (nábor, zaškolení a rozvoj)
* Kontrola činnosti obchodních zástupců
* Zodpovědnost za plnění výsledků v dané oblasti
* Práce převážně v terénu (návštěvy v domácnostech zákazníků a obchodních zástupců)
Nabízíme
Co Vám mimo jiné nabízíme?
* Zázemí stabilní společnosti
* Pracovní poměr na dobu neurčitou s flexibilní pracovní dobou
* Nadstandardní finanční ohodnocení + bonusy odpovídající Vašim výsledkům
* Služební automobil a mobilní telefon (i k soukromým účelům)
* Moderní technologie
* Zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days/rok, další 2-3 dny placeného volna navíc, stravenkovou kartu, příspěvek na Multisport kartu, příspěvek na pojištění odpovědnosti a mnohé další
* Nástup možný ihned
* Zázemí stabilní společnosti
* Pracovní poměr na dobu neurčitou s flexibilní pracovní dobou
* Nadstandardní finanční ohodnocení + bonusy odpovídající Vašim výsledkům
* Služební automobil a mobilní telefon (i k soukromým účelům)
* Moderní technologie
* Zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days/rok, další 2-3 dny placeného volna navíc, stravenkovou kartu, příspěvek na Multisport kartu, příspěvek na pojištění odpovědnosti a mnohé další
* Nástup možný ihned
Poznámka
Společnost Simfina a.s. se zabývá poskytováním drobných hotovostních a bezhotovostních půjček do 100 000 Kč. Zakládáme si na rychlém jednání a transparentním přístupu k našim klientům.
Název firmy
Hradec Králové
Kontaktní osoba:
Roman Gašparín
Mobil:
+420 739 682 234
Tel:
+420 739 682 234
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem