F&B manažer/ka hotelu Alexandria**** Luhačovice
Aktualizováno:
3. 7. 2025
Lokalita pracoviště:
Luhačovice
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Zařazeno na pozici:
Firma:
Lázně Luhačovice, a.s.
Požadavky
SŠ/VŠ vzdělání v oboru.
Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky.
Výborná znalost MS Office.
Řidičský průkaz sk. B. - aktivní řidič
Pozitivní, zodpovědný a loajální přístup k práci.
Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky.
Výborná znalost MS Office.
Řidičský průkaz sk. B. - aktivní řidič
Pozitivní, zodpovědný a loajální přístup k práci.
Náplň práce
Jako F&B Manager budete zodpovědný/á za komplexní řízení a rozvoj gastronomického úseku hotelu. Vaše role bude klíčová pro zajištění špičkové kvality služeb, spokojenosti hostů i efektivního provozu.
Provozní dokonalost:
- Organizace a řízení provozu gastronomických zařízení (lobby bar, restaurace, wellness bar, noční klub).
- Koordinace a vedení týmu pracovníků stravovacího úseku.
- Jednání s dodavateli a péče o vztahy se zákazníky.
- Zajištění a kontrola kvality poskytovaných služeb.
- Organizace firemních a kongresových akcí.
- Navrhování a realizace nových produktů, služeb, nabídkových lístků a gastroakcí.
- Tvorba kalkulací a kontrola hospodaření se zásobami.
- Kontrola nákladů a tvorba objednávek.
- Odpovědnost za technický stav vybavení a řešení provozních problémů.
Efektivní administrativa:
- Příprava rozpočtů a reportů.
- Kontrola dat a administrativních výstupů.
- Plánování údržby a oprav.
- Vedení dokumentace (HACCP a další).
- Práce v IS (příjem zboží, kalkulace, evidence statistik).
- Analýza nákladovosti a ziskovosti.
Vedení týmu:
- Vedení personální evidence (docházka, výkazy práce, podklady pro mzdy).
- Spolupráce na náboru a zaškolování nových zaměstnanců.
Provozní dokonalost:
- Organizace a řízení provozu gastronomických zařízení (lobby bar, restaurace, wellness bar, noční klub).
- Koordinace a vedení týmu pracovníků stravovacího úseku.
- Jednání s dodavateli a péče o vztahy se zákazníky.
- Zajištění a kontrola kvality poskytovaných služeb.
- Organizace firemních a kongresových akcí.
- Navrhování a realizace nových produktů, služeb, nabídkových lístků a gastroakcí.
- Tvorba kalkulací a kontrola hospodaření se zásobami.
- Kontrola nákladů a tvorba objednávek.
- Odpovědnost za technický stav vybavení a řešení provozních problémů.
Efektivní administrativa:
- Příprava rozpočtů a reportů.
- Kontrola dat a administrativních výstupů.
- Plánování údržby a oprav.
- Vedení dokumentace (HACCP a další).
- Práce v IS (příjem zboží, kalkulace, evidence statistik).
- Analýza nákladovosti a ziskovosti.
Vedení týmu:
- Vedení personální evidence (docházka, výkazy práce, podklady pro mzdy).
- Spolupráce na náboru a zaškolování nových zaměstnanců.
Nabízíme
- Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****
- Náplň práce je velmi rozmanitá a nutí Vás na sobě neustále pracovat a rozvíjet se
- Máte manažerské prémie, příplatky, odměny
- Dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)
- Máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí
- Náplň práce je velmi rozmanitá a nutí Vás na sobě neustále pracovat a rozvíjet se
- Máte manažerské prémie, příplatky, odměny
- Dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)
- Máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí
Název firmy
Lázně Luhačovice, a.s.
Kontaktní osoba:
Mgr. Michaela Kadlecová
Tel:
+420 731 402 385
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem