Technický ředitel elektro oddělení - zabezpečovací technika (80 - 100.000 Kč) Hlavní město Praha
Aktualizováno:
27. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Hlavní město Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
80000 - 100000 Kč za měsíc
Značka:
0000038904
Zařazeno na pozici:
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Požadavky
* SŠ/VŠ v elektrotechnickém oboru (slaboproud)
* minimálně 5 let praxe na obdobné pozici a zkušenost s vedením většího provozního týmu
* znalosti bezpečnostních systémů EZS, CCTV, EKV, IT techniky
* výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
* orientaci v základní pracovněprávní a provozní legislativě
* pokročilou znalost práce s MS Office (Excel, Word, Teams)
* znalost českého trhu s bezpečnostními technologiemi
* čistý trestní rejstřík
* tah na branku a týmového ducha
*
* výhodou je anglický jazyk na komunikativní úrovni
* minimálně 5 let praxe na obdobné pozici a zkušenost s vedením většího provozního týmu
* znalosti bezpečnostních systémů EZS, CCTV, EKV, IT techniky
* výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
* orientaci v základní pracovněprávní a provozní legislativě
* pokročilou znalost práce s MS Office (Excel, Word, Teams)
* znalost českého trhu s bezpečnostními technologiemi
* čistý trestní rejstřík
* tah na branku a týmového ducha
*
* výhodou je anglický jazyk na komunikativní úrovni
Náplň práce
Přihlas se, pokud máš zkušenosti v TOP-managementu v oboru elektrotechnika, baví tě řízení a koordinace, jsi technicky zdatný a ochotný cestovat v rámci celé republiky. Hledáme nového kolegu, který má alespoň 5 let zkušeností jako Ředitel/vedoucí technického oddělení v oblasti slaboproudé elektrotechniky.
* řízení provozních týmů společnosti (manažeři TO, provozní pracovníci)
* zajištění hladkého chodu svěřených zakázek po stránce organizační, materiální i ekonomické
* odpovědnost za hospodářský výsledek oddělení, provozní výkonnost, kvalitu služeb a dodržení rozpočtů
* komunikace s klíčovými klienty a dodavateli společnosti
* zavádění efektivních procesů, kontrola statistik a reportování vedení společnosti
* řešení provozních událostí
* úzká spolupráce s vedením společnosti a oddělením obchodu
* řízení provozních týmů společnosti (manažeři TO, provozní pracovníci)
* zajištění hladkého chodu svěřených zakázek po stránce organizační, materiální i ekonomické
* odpovědnost za hospodářský výsledek oddělení, provozní výkonnost, kvalitu služeb a dodržení rozpočtů
* komunikace s klíčovými klienty a dodavateli společnosti
* zavádění efektivních procesů, kontrola statistik a reportování vedení společnosti
* řešení provozních událostí
* úzká spolupráce s vedením společnosti a oddělením obchodu
Nabízíme
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* nástup ihned nebo dle dohody
* vlastní organizace práce
* služební automobil i k soukromým účelům, notebook a telefon
* firemní akce a aktivity
* plně hrazená karta MULTISPORT
* občerstvení na pracovišti (káva, ovoce ad.)
* po zapracování možnost částečně pracovat na Homeoffice
* 3 sick days ročně!
* a další
* nástup ihned nebo dle dohody
* vlastní organizace práce
* služební automobil i k soukromým účelům, notebook a telefon
* firemní akce a aktivity
* plně hrazená karta MULTISPORT
* občerstvení na pracovišti (káva, ovoce ad.)
* po zapracování možnost částečně pracovat na Homeoffice
* 3 sick days ročně!
* a další
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Sylva Kočková
Mobil:
+420 602 741 672
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem