Hledáme Asistenta/ku nákupu s nástupní mzdou od 45.000 Kč Praha

Aktualizováno:

27. 6. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Nabízený plat:

45000 - 55000 Kč/měsíc

Značka:

2000652195

Firma:

Randstad HR Solutions s.r.o.

Požadavky

Jste organizační talent s proaktivním přístupem a smyslem pro detail? Chcete být klíčovým článkem v našem týmu a podílet se na efektivním chodu společnosti? Pak hledáme právě Vás!

Co bude Vaše náplň práce:

* zajištění komplexní administrativní podpory pro nákupní oddělení
* komunikace s dodavateli a zajišťování objednávek zboží
* správa a kontrola dodacích listů a faktur
* zadávání dat a objednávek do interního systému
* spolupráce na správě skladových zásob
* příprava podkladů a reportů pro manažera nákupu

Co Vám nabídneme:

* moderní pracovní prostředí a skvělý tým, který si navzájem pomáhá
* nástupní mzdu 45.000 - 55.000 Kč
* služební mobilní telefon a notebook i pro soukromé použití
* 25 dní dovolené pro Váš zasloužený odpočinek
* Multisport kartu pro aktivní životní styl
* pravidelné firemní akce a teambuildingy
* příspěvek na stravování
* možnost podílet se na strategickém rozvoji naší společnosti

Co od Vás očekáváme:

* minimálně ukončené SŠ vzdělání
* pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu
* výborné komunikační a organizační dovednosti
* znalost práce s PC (MS Office) je samozřejmostí
* chuť se dlouhodobě zapojit do našeho rozvoje

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.

Kontaktní osoba:
Terezie Baňková
Mobil: +420 705 837 195
E-mail: zaslat e-mail s životopisem