* SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
* Zkušenost s nákupem nebo technickou administrativou je potřeba
* Uživatelská znalost MS Office, na ERP systém vás zaškolíme
* Anglický jazyk budete používat občas při psaní e-mailů
* Samostatnost, pečlivost a dobré komunikační dovednosti
Referent nákupu náhradních dílů (45 - 51.000 KČ)
Aktualizováno:
25. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Plzeň
Značka:
67701
Zařazeno na pozici:
Firma:
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Požadavky
Náplň práce
* Zajišťování nákupu náhradních dílů a technického materiálu
* Komunikace s dodavateli – poptávky, objednávky, potvrzení a sledování dodávek
* Práce v interním systému – evidence objednávek, aktualizace dat
* Koordinace dodacích termínů a řešení případných reklamací
* Aktivní komunikace s oddělením servisu a výroby při specifikaci požadavků
* Sledování skladových zásob a optimalizace nákupu dle potřeby
* Komunikace s dodavateli – poptávky, objednávky, potvrzení a sledování dodávek
* Práce v interním systému – evidence objednávek, aktualizace dat
* Koordinace dodacích termínů a řešení případných reklamací
* Aktivní komunikace s oddělením servisu a výroby při specifikaci požadavků
* Sledování skladových zásob a optimalizace nákupu dle potřeby
Nabízíme
Pro našeho klienta - stabilní strojírenskou společnost, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici REFERENT NÁKUPU NÁHRADNÍCH DÍLŮ (45 - 51.000 KČ). Pokud jste pečlivý a technicky zaměřený člověk, který se postará o včasné zajištění potřebných dílů a efektivní komunikaci s dodavateli, tak určitě budeme rádi za Váš životopis!
* Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
* Smysluplnou práci v úzké spolupráci s technickými týmy
* Zaškolení v oblasti technických komponentů a ERP systému
* 25 dnů dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Příjemné pracovní prostředí a podporující kolektiv
* Dotované stravování v areálu společnosti
* Multisport kartu
* Nástup ihned nebo po dohodě
* Lokalita: Plzeň
* Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
* Smysluplnou práci v úzké spolupráci s technickými týmy
* Zaškolení v oblasti technických komponentů a ERP systému
* 25 dnů dovolené
* Pružnou pracovní dobu
* Příjemné pracovní prostředí a podporující kolektiv
* Dotované stravování v areálu společnosti
* Multisport kartu
* Nástup ihned nebo po dohodě
* Lokalita: Plzeň
Název firmy
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Kontaktní osoba:
Zítková Pavla, DiS.
Tel:
00420773737662}
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem