Specialisa logistiky - zákaznický servis Brandýs nad Labem
Aktualizováno:
23. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Brandýs nad Labem
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
40000 - 50000 Kč za měsíc
Značka:
3160
Zařazeno na pozici:
Firma:
HR Direct s.r.o.
Požadavky
IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÁ:
* velmi dobrou komunikativní úroveň angličtiny
* smysl pro detail i širší souvislosti (plánování, expedice, změny v objednávkách)
* praxi v oblasti zákaznického servisu nebo plánování ve výrobě
* zkušenost s prostředím automotive, není podmínkou
* znalost práce v SAPu nebo schopnost se jej naučit
* dovednost komunikace a řešení problémů „za pochodu“
* schopnost rychle reagovat, koordinovat a domluvit se napříč odděleními
* velmi dobrou komunikativní úroveň angličtiny
* smysl pro detail i širší souvislosti (plánování, expedice, změny v objednávkách)
* praxi v oblasti zákaznického servisu nebo plánování ve výrobě
* zkušenost s prostředím automotive, není podmínkou
* znalost práce v SAPu nebo schopnost se jej naučit
* dovednost komunikace a řešení problémů „za pochodu“
* schopnost rychle reagovat, koordinovat a domluvit se napříč odděleními
Náplň práce
Hledáme pro renomovaného automotive klienta, zavedenou výrobní společnost se sídlem v Brandýse nad Labem do logistického oddělení Specialistu logistiky pro zákaznický servis.
NÁPLŇ PRÁCE:
Zodpovědnou práci trojúhelníku zákazníci, výroba a dodavatelský řetězec. Cílem bude zajistit, aby všechny zákaznické a dodavatelské objednávky proběhly v pořádku, hladce, včas a bez komplikací. Hlavní zaměření bude plánování, koordinace, komunikace a rychlé řešení výzev. Zejména:
* řešit požadavky a dotazy zákazníků ohledně plánování, produktů a dopravy
zadávat a aktualizovat požadavky do systémů a zákaznických portálů
* koordinovat specifické dodávky produktů různým českým i zahraničním zákazníkům
* operativně řešit ad hoc požadavky a zajišťovat dodržení dohodnutých termínů
* udržovat hlavní výrobní plán ve shodě se zákaznickými a dodavatelskými objednávkami
* spolupracovat s interními odděleními i externími partnery
Nabízíme
CO KLIENT NABÍZÍ:
* zkrácenou pracovní doba 37,5 hod/týdně
* 5 týdnů dovolené
* roční bonus až 18 000 Kč (dle výsledků společnosti)
* příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1400,- Kč měsíčně
* kvalitní dotované závodní stravování ze strany zaměstnavatele ve výši 55%
* věrnostní bonusy pro zaměstnance za odpracované roky
* zkrácenou pracovní doba 37,5 hod/týdně
* 5 týdnů dovolené
* roční bonus až 18 000 Kč (dle výsledků společnosti)
* příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1400,- Kč měsíčně
* kvalitní dotované závodní stravování ze strany zaměstnavatele ve výši 55%
* věrnostní bonusy pro zaměstnance za odpracované roky
Název firmy
HR Direct s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jaromíra Hušková
Tel:
723673339
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem