Asistent/ka - administrativa | AJ | Třebíčsko
Aktualizováno:
23. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Třebíčsko
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
40000 - 45000 Kč za měsíc
Značka:
1817
Zařazeno na pozici:
Firma:
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Požadavky
- Ekonomické vzdělání nebo zkušenost z podobné role výhodou, ne podmínkou.
- Angličtina na úrovni B2/C1 – kvůli občasné komunikaci se zahraničím.
- Zkušenost s administrativou a jistotu v MS Office.
- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost – ideální pro někoho, kdo má rád systém.
- Klidný a spolehlivý přístup k práci, smysl pro detail.
- Angličtina na úrovni B2/C1 – kvůli občasné komunikaci se zahraničím.
- Zkušenost s administrativou a jistotu v MS Office.
- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost – ideální pro někoho, kdo má rád systém.
- Klidný a spolehlivý přístup k práci, smysl pro detail.
Náplň práce
ASISTENT/KA SE ZAMĚŘENÍM NA ADMINISTRATIVU – když pořádek dává smysl...
Jsi spíš typ, který má rád svůj klid, pořádek v papírech a pravidelný režim? Nehledáš práci plnou adrenalinu, ale stabilní a smysluplnou roli, kde se můžeš spolehnout na jasné úkoly a důvěru? hledáme posilu na pozici asistentky/asistenta, která se postará o každodenní administrativní agendu – pečlivě, zodpovědně a s přehledem.
Tahle práce je ideální pro někoho, koho baví mít věci v šuplíku tam, kde mají být – a komu dělá radost, když všechno klape.
Vaší náplní práce bude:
- Správa firemní administrativy – archivace dokumentů, práce s datovou schránkou, evidence a správa smluv.
- Zajištění vyúčtování služebních cest, správa firemních platebních karet.
Rezervace hotelů, letenek a další jednoduché zajištění cest.
- Pomoc s drobnou organizací návštěv a schůzek.
- Komunikace se zahraničím v rámci jednoduchých operativních úkolů.
- Příprava podkladů a dokumentů podle potřeby vedení.
Jsi spíš typ, který má rád svůj klid, pořádek v papírech a pravidelný režim? Nehledáš práci plnou adrenalinu, ale stabilní a smysluplnou roli, kde se můžeš spolehnout na jasné úkoly a důvěru? hledáme posilu na pozici asistentky/asistenta, která se postará o každodenní administrativní agendu – pečlivě, zodpovědně a s přehledem.
Tahle práce je ideální pro někoho, koho baví mít věci v šuplíku tam, kde mají být – a komu dělá radost, když všechno klape.
Vaší náplní práce bude:
- Správa firemní administrativy – archivace dokumentů, práce s datovou schránkou, evidence a správa smluv.
- Zajištění vyúčtování služebních cest, správa firemních platebních karet.
Rezervace hotelů, letenek a další jednoduché zajištění cest.
- Pomoc s drobnou organizací návštěv a schůzek.
- Komunikace se zahraničím v rámci jednoduchých operativních úkolů.
- Příprava podkladů a dokumentů podle potřeby vedení.
Nabízíme
- Flexibilní pracovní doba
- 13. mzda
- Nadstandardní počet dní dovolené
- Pravidelné školení a vzdělávání
- Moderní technologie
- Kariérní růst
- Příspěvek na dopravu, penzijko, stravu
- Kafetérie
- 13. mzda
- Nadstandardní počet dní dovolené
- Pravidelné školení a vzdělávání
- Moderní technologie
- Kariérní růst
- Příspěvek na dopravu, penzijko, stravu
- Kafetérie
Název firmy
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Dobrovolná
Tel:
420734845600
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem