Hlavní účetní Brandýs nad Labem
Aktualizováno:
20. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Brandýs nad Labem
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
60000 - 100000 Kč za měsíc
Značka:
3155
Zařazeno na pozici:
Firma:
HR Direct s.r.o.
Požadavky
Personální agentura HR Direct, partner pro kariéru, který působí v ČR 18 let hledá pro renomovaného automotive klienta, zavedenou výrobní společnost automotive s více než 1000 zaměstnanci Hlavní/ho účetní/ho s praxí s vedením týmu, výbornými znalostmi účetnictví a finančních procesů.
Jaký bude obsah práce?
• řídit svůj tým, spolupracovat a koordinovat činnosti Centra sdílených služeb
• zajišťovat včasné a řádné zpracování finanční a účetní uzávěrky
• spolupracovat s daňovými poradci na přípravách podkladů pro výpočet daně z příjmů
• vypracovávat oznámení o srážkové dani pro finanční úřad a dávat instrukce k úhradě této daně na Centrum sdílených služeb
• spolupracovat při hledání potenciálních úspor nákladů, realizovat SixSgima projekty
• zastupovat finanční účtárnu a to jak vůči externím subjektům, tak i interním oddělením ve společnosti
• zpracovávat přiznání k DPH v ČR a v Německu, příprava podkladů pro zpracování DPH v dalších evropských zemích
• tvořit pokyny a směrnice, detekovat problematické operace
• spolupráce s oddělením controllingu
• reportovat nadřízeným, vést porady a participovat na výběru školení podřízených
Rádi bychom našli klientovi kandidáta, který má:
• aktivní přístup k řešení problémů, schopnost vést tým lidí
• pokročilou znalost účetních metod a českých účetních standardů
• pokročilou znalost daňových předpisů
• zkušenosti s audity a IFRS
• základní znalost SAPu nebo jiného účetního programu
• samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a týmový přístup
• znalosti problematiky nákladových středisek
• 5 let zkušeností v obdobné pozici
• SŠ min. - 5 let praxe na obdobné pozici
• VŠ min. - 2 roky praxe na obdobné pozici
• AJ - úroveň B2 (častá komunikace)
• Microsoft Office - uživatelská znalost
• ŘP sk. B - aktivní řidič, ochotu cestovat
• komunikační, prezentační a organizační dovednosti a schopnosti
• kreativitu, inovativnost a schopnost neustálého zlepšování
Co klient nabízí?
• zkrácenou pracovní doba 37,5 hod/týdně
• 5 týdnů dovolené
• roční bonus až 18 000 Kč (dle výsledků společnosti)
• příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1400,- Kč měsíčně
• kvalitní dotované závodní stravování ze strany zaměstnavatele ve výši 55%
• věrnostní bonusy pro zaměstnance za odpracované roky
Jaký bude obsah práce?
• řídit svůj tým, spolupracovat a koordinovat činnosti Centra sdílených služeb
• zajišťovat včasné a řádné zpracování finanční a účetní uzávěrky
• spolupracovat s daňovými poradci na přípravách podkladů pro výpočet daně z příjmů
• vypracovávat oznámení o srážkové dani pro finanční úřad a dávat instrukce k úhradě této daně na Centrum sdílených služeb
• spolupracovat při hledání potenciálních úspor nákladů, realizovat SixSgima projekty
• zastupovat finanční účtárnu a to jak vůči externím subjektům, tak i interním oddělením ve společnosti
• zpracovávat přiznání k DPH v ČR a v Německu, příprava podkladů pro zpracování DPH v dalších evropských zemích
• tvořit pokyny a směrnice, detekovat problematické operace
• spolupráce s oddělením controllingu
• reportovat nadřízeným, vést porady a participovat na výběru školení podřízených
Rádi bychom našli klientovi kandidáta, který má:
• aktivní přístup k řešení problémů, schopnost vést tým lidí
• pokročilou znalost účetních metod a českých účetních standardů
• pokročilou znalost daňových předpisů
• zkušenosti s audity a IFRS
• základní znalost SAPu nebo jiného účetního programu
• samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a týmový přístup
• znalosti problematiky nákladových středisek
• 5 let zkušeností v obdobné pozici
• SŠ min. - 5 let praxe na obdobné pozici
• VŠ min. - 2 roky praxe na obdobné pozici
• AJ - úroveň B2 (častá komunikace)
• Microsoft Office - uživatelská znalost
• ŘP sk. B - aktivní řidič, ochotu cestovat
• komunikační, prezentační a organizační dovednosti a schopnosti
• kreativitu, inovativnost a schopnost neustálého zlepšování
Co klient nabízí?
• zkrácenou pracovní doba 37,5 hod/týdně
• 5 týdnů dovolené
• roční bonus až 18 000 Kč (dle výsledků společnosti)
• příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1400,- Kč měsíčně
• kvalitní dotované závodní stravování ze strany zaměstnavatele ve výši 55%
• věrnostní bonusy pro zaměstnance za odpracované roky
Název firmy
HR Direct s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jaromíra Hušková
Tel:
723673339
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem