• VŠ Mgr./Bc., vítáno zaměření na informatiku či kybernetiku
znalosti a zkušenosti v oblasti:
• plánování, provozu a údržby programového vybavení
• metodického usměrňování uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení s koncepční prací v oblasti IS
• tvorby smluvní dokumentace v dodavatelsko-odběratelském vztahu
• tvorby projektové dokumentace IS
• plánování, provozu a údržby programového vybavení
• pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
• znalost anglického jazyka min. na úrovni A1 (především znalost odborné terminologie v oblasti ICT a porozumění technické dokumentaci) • samostatné rozhodovaní a řešení problémů
• analytické schopnosti
• komunikační schopnosti, dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
• schopnost týmové práce
Výhodou
• znalost zákona o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
• zkušenost v rámci projektového řízení dle metodiky PRINCE2 nebo řízení IT projektů dle standardů ITIL
• Vítány certifikáty v oblasti ICT
správce/správkyně oblasti informačního sytému (2 pozice)
Aktualizováno:
17. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
VR 83/25/Z
Firma:
Magistrát Hlavního města Praha
Požadavky
Náplň práce
• řízení veškerých činností související se správou přidělené oblasti informačního systému hl. m. Prahy, správa aplikací a systémů v přidělené oblasti
• tvorba strategie a koncepce přidělené oblasti
• zpracování podkladů pro tvorbu rozpočtu
• kontrola rizik, řešení eskalací a navrhování nápravných opatření
• vytváření podmínek pro přechod projektů souvisejících s přidělenou oblastí do provozu
• spolupráce na technické specifikaci HW/SW koncepce
• tvorba strategie a koncepce přidělené oblasti
• zpracování podkladů pro tvorbu rozpočtu
• kontrola rizik, řešení eskalací a navrhování nápravných opatření
• vytváření podmínek pro přechod projektů souvisejících s přidělenou oblastí do provozu
• spolupráce na technické specifikaci HW/SW koncepce
Nabízíme
platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
po zapracování možnost občasné práce z domova
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
pracoviště v centru Prahy
podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
možnost využití Multisport karty
příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkazu níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y/UD_vyberove-rizeni_OIC_spravce_IS_1701-3687-VR83-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 23. června 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
po zapracování možnost občasné práce z domova
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
pracoviště v centru Prahy
podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
možnost využití Multisport karty
příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkazu níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y/UD_vyberove-rizeni_OIC_spravce_IS_1701-3687-VR83-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 23. června 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Název firmy
Magistrát Hlavního města Praha
Kontaktní osoba:
Andrea Živná
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem