Pravá ruka Area Sales Managera s němčinou B2 Praha
Aktualizováno:
10. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
50000 - 55000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSTART s.r.o.
Požadavky
Asistent/ka s němčinou | Retail | Praha 6
Zajímá vás práce s přesahem, kde se potká administrativa, organizace a přímá podpora vedení? Chcete být klíčovým člověkem, na kterého se spoléhá oblastní ředitel? Pak čtěte dál.
Náš klient je silná a známá značka v oblasti retailu, která o své zaměstnance skutečně pečuje – stabilní zázemí, krásné benefity a férový přístup jsou u něj samozřejmostí.
Co bude Vaším úkolem?
Každodenní komunikace s centrálou (CZ / DE)
Řešení operativních záležitostí s jednotlivými markety
Doprovod oblastního ředitele při návštěvách poboček
Administrativní podpora – evidence, e-maily, dokumenty
Tvorba pravidelných reportů, analýz a prezentací
Příprava podkladů pro rozhodování
Co očekáváme?
Němčinu na minimálně komunikativní úrovni (B2) – budete ji využívat denně
Příjemné, profesionální a zároveň asertivní vystupování
Zkušenosti z retailu či provozního prostředí výhodou
Časovou flexibilitu a ochotu cestovat (nejčastěji Praha, Brno, Hradec), řidičský průkaz B
Výbornou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word), SAP výhodou
Co Vám nabídneme?
Zázemí stabilní firmy s přátelským kolektivem
Hybridní model práce (Praha 6 – Řepy)
6 týdnů dovolené
Příspěvek 17 000 Kč na dovolenou a 17 000 Kč na Vánoce
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál ve výši 82,5 Kč/den
Odborné i jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby
Ozvěte se nám!
Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám své CV a přijďte si popovídat o této roli u kávy – těšíme se na Vás!
Zajímá vás práce s přesahem, kde se potká administrativa, organizace a přímá podpora vedení? Chcete být klíčovým člověkem, na kterého se spoléhá oblastní ředitel? Pak čtěte dál.
Náš klient je silná a známá značka v oblasti retailu, která o své zaměstnance skutečně pečuje – stabilní zázemí, krásné benefity a férový přístup jsou u něj samozřejmostí.
Co bude Vaším úkolem?
Každodenní komunikace s centrálou (CZ / DE)
Řešení operativních záležitostí s jednotlivými markety
Doprovod oblastního ředitele při návštěvách poboček
Administrativní podpora – evidence, e-maily, dokumenty
Tvorba pravidelných reportů, analýz a prezentací
Příprava podkladů pro rozhodování
Co očekáváme?
Němčinu na minimálně komunikativní úrovni (B2) – budete ji využívat denně
Příjemné, profesionální a zároveň asertivní vystupování
Zkušenosti z retailu či provozního prostředí výhodou
Časovou flexibilitu a ochotu cestovat (nejčastěji Praha, Brno, Hradec), řidičský průkaz B
Výbornou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word), SAP výhodou
Co Vám nabídneme?
Zázemí stabilní firmy s přátelským kolektivem
Hybridní model práce (Praha 6 – Řepy)
6 týdnů dovolené
Příspěvek 17 000 Kč na dovolenou a 17 000 Kč na Vánoce
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál ve výši 82,5 Kč/den
Odborné i jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby
Ozvěte se nám!
Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám své CV a přijďte si popovídat o této roli u kávy – těšíme se na Vás!
Název firmy
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Shaw
Mobil:
+420 725 843 774
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem