Administrativní pracovník/Back Office administrátor (m/ž) Praha

Aktualizováno:

7. 6. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Částečný úvazek

Firma:

CRI ameba.eu, s.r.o.

Požadavky

• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
• Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
• Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
• Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
• Pokročilou znalost MS Office.
• Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
• Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.

Náplň práce


• Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
• Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
• Zpracování žádostí o dotační tituly.
• Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
• Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.

Nabízíme

• Práci na poloviční úvazek.
• Finanční ohodnocení až 20 000,- Kč měsíčně.
• 25 dní dovolené a 2 sick days.
• Plně hrazenou MultiSport kartu.
• Služební notebook a telefon.
• Vzdělávací kurzy a odborná školení.
• Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
• Práci z domova i z kanceláře.
• Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.

Poznámka

Jsme nově vzniklá skupina tradičních značek s více než třicetiletou historií v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství. Zastřešujeme přední značky jako Lifefood, Country Life a bio nebio a stojíme v čele trhu s biopotravinami, veganskými, raw a bezlepkovými produkty v České republice. Naší vizí je růst společně – s našimi zákazníky, partnery i zaměstnanci.
---
Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás.
Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11), v Mánesově ulici v Praze na Vinohradech, nebo možnost občasné práce z domova.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

CRI ameba.eu, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová
E-mail: zaslat e-mail s životopisem