Asistent obchodu - podpora technického prodeje (M/Ž) Třebíč
Aktualizováno:
5. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Třebíč
Nabízený plat:
27000 Kč
Značka:
31381620712
Firma:
DAWELL CZ s.r.o.
Náplň práce
Nástup možný ihned!
Jsme přední česká společnost v oblasti vývoje inovativních mobilních indukčních a odporových ohřevů, která se zaměřuje na technologicky vyspělá a spolehlivá řešení.
Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv?
Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu.
Náplň práce:
" Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů)
" Komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, emailem i osobně
" Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti ne veletrzích
" Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů
" Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Co od Vás očekáváme:
" SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
" Znalost anglického jazyka na úrovni B1
" Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
" Výborné komunikační a organizační schopnosti
" Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
" Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Zaměstnanecké výhody:
odměny, 13. plat, Sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass nebo Multisport karta, občerstvení na pracovišti, akce pro zaměstnance
Jsme přední česká společnost v oblasti vývoje inovativních mobilních indukčních a odporových ohřevů, která se zaměřuje na technologicky vyspělá a spolehlivá řešení.
Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv?
Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu.
Náplň práce:
" Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů)
" Komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, emailem i osobně
" Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti ne veletrzích
" Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů
" Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Co od Vás očekáváme:
" SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr)
" Znalost anglického jazyka na úrovni B1
" Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory
" Výborné komunikační a organizační schopnosti
" Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel)
" Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Zaměstnanecké výhody:
odměny, 13. plat, Sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass nebo Multisport karta, občerstvení na pracovišti, akce pro zaměstnance
Podobné nabídky práce
Obchodně technický poradce až 70.000 Kč
aktivní nabídka Jihlava, Havlíčkův Brod, Žďár nad Sázavou, Třebíč GEMSTONED s.r.o.provize až 70.000kč + náhrada za vlastní automobil
Koordinátor distribuce pro okres Třebíč
před týdnem Třebíč První novinová společnost a.s.22500 - 27000 Kč za měsíc
Elektrikář s vyhláškou | až 50 000 | Třebíčsko
aktivní nabídka Třebíč Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.40000 - 50000 Kč za měsíc
Operátor výroby - Nástupní Bonus 60 000Kč
před 2 dny Třebíč MAXIN'S People Czech, s.r.o.32000 - 40000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
DAWELL CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrea Dufková
Tel:
725 369 170 (8:00 -
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.