Recepční / administrativní podpora – 4 hodiny denně (HPP) Praha

Aktualizováno:

27. 5. 2025

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Částečný úvazek

Vhodné pro:

Bez praxe, Rodičovská dovolená

Nabízený plat:

17000 - 18000 Kč za měsíc

Firma:

Orienta Czech s.r.o.\nOrienta HUB PP

Požadavky

Někoho, kdo má odpoledne čas a chuť být součástí našeho týmu
Organizačně schopného člověka, který umí „zabrat", ale i říct si o pomoc
Komunikativního a samostatného parťáka, který má základní znalost angličtiny (nemusíte být expert, ale domluvit se)

Náplň práce

Držet provoz recepce odpoledne (obvykle 12:00 – 17:00) – tedy být první milou tváří firmy
Přijímat vzorky, zásilky a kurýry – a hlavně dohlédnout, aby vzorky končily tam, kde mají (např. v lednici, ne přes víkend v boxu)
Pomáhat s různými drobnými ad hoc úkoly – objednávky, sumarizace, evidence, příprava dárků, distribuce balíčků do SK/PL
Být pravou rukou naší Office Managerky – vzájemně si předáváte úkoly a zajišťujete plynulý chod kanceláře
Jednat s IT podporou v UK a DE – být kontaktní osobou, která pomůže s testováním, aktualizacemi nebo hlášením problémů
Občas zvednout telefon, napsat e-mail, domluvit se anglicky – alespoň na základní úrovni

Nabízíme

Plnou pracovní smlouvu (HPP) se všemi benefity pro zaměstnance, včetně Multisport karty
Smysluplnou práci v přátelském kolektivu
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Orienta Czech s.r.o.\nOrienta HUB PP

Kontaktní osoba:
Hana Kurelová
Mobil: 603 823 423
E-mail: zaslat e-mail s životopisem