Mezinárodní společnost s dlouholetou tradicí, přední dodavatel cukrů a sladidel, hledá do svého logistického týmu vhodného kandidáta na pozici Koordinátora logistiky, ideálně se znalostí španělštinya angličtiny, doplňkově francouzština je výhodou.
Kanceláře se aktuálně stěhují do Prahy 6.
denně se podílejte na
* vyřizování objednávek, úzká spolupráce s výrobou
* plánovaní přeprav, komunikace s přepravci, zpracování přepravních dokumentů (CMR, dodací listy)
* fakturaci (vydané i přijaté faktury)
* zadávání veškerých dat do interního systému (ITAS)
* poskytování zákaznického servisu (telefonicky/e-mailem)
co vám nabídneme
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na penzijní/životní připojištění
* vzdělávací kurzy
* hybridní režim práce (3 dny kancelář, 2 dny home office)
* možnost osobního rozvoje
* dynamickou a smysluplnou práci v přátelském prostředí
* telefon i pro soukromé účely
* firemní akce
co od vás očekáváme
* zkušenost v logistice ideálně 3 roky a více
* komunikativní čeština, aktivní znalost španělštiny a angličtiny (slovem i písmem), dodatečná znalost francouzštiny velmi vítaná
* uživatelská znalost práce na PC
* ochota učit se novým věcem
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Koordinátor logistiky se španělštinou (m/ž) Praha
Aktualizováno:
23. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
50000 - 60000 Kč/měsíc
Značka:
2000607132
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Erika Balejová
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem