Specialista logistiky pro nové projekty Brandýs nad Labem
Aktualizováno:
1. 6. 2025
Lokalita pracoviště:
Brandýs nad Labem
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
45000 - 50000 Kč za měsíc
Značka:
3130
Zařazeno na pozici:
Firma:
HR Direct s.r.o.
Požadavky
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
Dokážete se domluvit anglicky B1. Máte za sebou zkušenost v logistice alespoň dva roky na administrativní pozici ideálně v automotive prostředí. Směr vzdělání není až tak důležitý, ale SŠ je podmínkou. Jste aktivním řidičem. MS Office uživatelsky, Excel pokročilá znalost.
Dokážete se domluvit anglicky B1. Máte za sebou zkušenost v logistice alespoň dva roky na administrativní pozici ideálně v automotive prostředí. Směr vzdělání není až tak důležitý, ale SŠ je podmínkou. Jste aktivním řidičem. MS Office uživatelsky, Excel pokročilá znalost.
Náplň práce
Pro našeho klienta, automotive společnost působící v lokalitě Brandýs nad Labem, hledáme šikovného juniorního kandidáta/ku s komunikativní angličtinou, který/á bude koordinovat předsériový proces logistiky. Velká podpora pro zapracování nováčka.
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
Stanete se součástí oddělení nových projektů a ve spolupráci s Project Leader a Quality Engineer budete pracovat na zavádění nových projektů až po předání do sériové výroby. Budete objednávat materiál, pracovat v systému SAP, vyhotovovat objednávky v systému a zasílat je dodavatelům, komunikovat s nákupním oddělením, komponenty. Komunikace se zákazníkem je na této pozici taktéž velmi častá. Společně s projekťákem budete plánovat výrobu, vystavovat výrobní zakázky. Čeká vás i příprava podkladů k vystavení faktur. A další činnosti spojené s hladkým průběhem zavedení nových projektů do výroby.
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
Stanete se součástí oddělení nových projektů a ve spolupráci s Project Leader a Quality Engineer budete pracovat na zavádění nových projektů až po předání do sériové výroby. Budete objednávat materiál, pracovat v systému SAP, vyhotovovat objednávky v systému a zasílat je dodavatelům, komunikovat s nákupním oddělením, komponenty. Komunikace se zákazníkem je na této pozici taktéž velmi častá. Společně s projekťákem budete plánovat výrobu, vystavovat výrobní zakázky. Čeká vás i příprava podkladů k vystavení faktur. A další činnosti spojené s hladkým průběhem zavedení nových projektů do výroby.
Nabízíme
A CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Pružnou pracovní dobu s pevným jádrem 9 - 14:30 a úvazek na 37,5 hod týdně. Dovolená tedy 5 týdnů. Měsíční příspěvek na penzijní připojištění 1400 Kč. Roční bonusy. Příspěvek na stravování a závodní jídelnu, kde vám bude chutnat. Jednorázové odměny za doporučení nových kolegů, věrnostní bonusy pro zaměstnance a firemní akce.
Pružnou pracovní dobu s pevným jádrem 9 - 14:30 a úvazek na 37,5 hod týdně. Dovolená tedy 5 týdnů. Měsíční příspěvek na penzijní připojištění 1400 Kč. Roční bonusy. Příspěvek na stravování a závodní jídelnu, kde vám bude chutnat. Jednorázové odměny za doporučení nových kolegů, věrnostní bonusy pro zaměstnance a firemní akce.
Název firmy
HR Direct s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jaromíra Hušková
Tel:
723673339
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem