HR back office – podpora personálního týmu (m, ž) oddělení personálního odboru kancelář ředitele Brno

Aktualizováno:

19. 5. 2025

Lokalita pracoviště:

Brno

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

26680 - 38570 Kč za měsíc

Firma:

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Požadavky

Hledáme pečlivého, spolehlivého a proaktivního kolegu nebo kolegyni, který/á se postará o hladký chod administrativní agendy v rámci personálního týmu. Pokud vás baví organizace, přesnost, tabulky, termíny – a přitom vám záleží na lidech – může být tato pozice skvělým začátkem nebo pokračováním vaší profesní dráhy v HR.
Nehledáme strategického HR partnera. Hledáme někoho, kdo umí držet systém, dotahovat věci do konce a být oporou, na kterou se můžeme každý den spolehnout.
Co vás na této pozici čeká
 kompletní správa personální dokumentace – od přípravy pracovních smluv, dodatků a výstupních dokumentů až po vedení osobních spisů a jejich archivaci
 zadávání a kontrola údajů v personálním systému, včetně aktualizací a sladění informací
 administrativní podpora HR partnerek – příprava potřebné administrativy pro jejich agendu
 tvorba přehledů a podkladů pro interní potřeby HR oddělení
 zajišťování formální správnosti dokumentů a správného záznamu údajů v interních systémech
 kontrola souladu zpracovávaných dokumentů s pracovněprávními předpisy a interními pravidly
 zodpovídání dotazů zaměstnanců ohledně jejich pracovních smluv, potvrzení nebo údajů v evidenci
Koho hledáme
 někoho, kdo má rád pořádek v dokumentech a jistotu v prostředí s jasně stanovenými postupy
 má základy pracovního práva (nebo ochotu se doučit) a chuť se dál rozvíjet v personální administrativě
 zvládá běžné kancelářské nástroje (Word, Excel, e-mail)
 po zaškolení dokáže samostatně a odpovědně plnit svěřené úkoly, hlídat termíny a dotahovat věci do konce
 chápe význam diskrétnosti a důvěry při práci s osobními údaji
 pracuje pečlivě a s pozorností k detailům
 má otevřený přístup ke spolupráci a nebojí se navrhnout zlepšení, když vidí prostor pro zjednodušení
 požadujeme ukončené vysokoškolské vzdělání

Náplň práce

Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, případně dle dohody

Strukturovaný profesním životopis (uvítáme i motivační dopis), s označením obsazované pozice, zašlete na e-mailovou adresu: kariera@jmk.cz nejpozději do 02.06.2025, nebo předejte v uvedeném termínu prostřednictvím podatelny na adrese: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno.

Součástí výběrového řízení může být i psychologické posouzení uchazeček/uchazečů.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Kontaktní pracovník: Mgr. Bc. Martin Brabec
vedoucí oddělení personálního odboru kancelář ředitele
telefon 541 658 916, e-mail: brabec.martin@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

nebo další informace na: www.jmk.cz


Pokud vás baví, když věci dávají smysl a fungují tak, jak mají, budeme rádi, když se nám ozvete.
Těšíme se na setkání s vámi!

Nabízíme

Co nabízíme
 smysluplnou práci, která tvoří pevné administrativní zázemí pro celý životní cyklus zaměstnanců
 vedoucího, který stanoví jasný rámec a důvěřuje týmu při jeho naplňování
 vstup do oblasti HR bez tlaku na strategické výkony – tahle role je o tom, aby věci fungovaly přesně, včas a správně
 stabilní pracovní prostředí s přátelským kolektivem, který vás podpoří v zaučení i každodenní práci
 prostor pro odborný růst v oblasti personální administrativy a metodickou podporu zkušenějších kolegů
 pracovní smlouvu na dobu neurčitou
 pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
 stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den
 příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
 Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok
 firemní mateřskou školu
 neformální akce, příjemný pracovní kolektiv, pružnou pracovní dobu
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Musilová
Tel: 541651205
E-mail: zaslat e-mail s životopisem