- anglický jazyk min. B2 (ústně i písemně)
- výhodou znalost německého jazyka
- zkušenosti z podobné pozice nebo s vedením kanceláře
- velmi dobré komunikativní schopnosti
- spolehlivost, dochvilnost
Executive assistant
Aktualizováno:
13. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
45000 - 65000 Kč za měsíc
Značka:
413294
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Máte přirozený smysl pro organizaci, jste pečlivý/á, aktivní a hledáte stabilní, dlouhodobou spolupráci? Baví Vás práce s lidmi, multitasking a chcete být důležitou součástí týmu, který má přesah do různých oddělení i zemí?
Pak hledáme právě Vás!
Do týmu hledáme Executive Assistant, který/á bude přímou podporou Managing Directora české pobočky a zároveň bude úzce spolupracovat s ostatními týmy v rámci celé společnosti. Centrála sídlí mimo ČR, takže interní komunikace probíhá převážně v angličtině.
Co bude Vaším úkolem?
-
kompletní administrativní a organizační podpora Managing Directora
- koordinace aktivit napříč odděleními, zajištění plynulé interní komunikace
- organizace schůzek, sledování úkolů a termínů, správa kalendáře
- příprava podkladů pro jednání a prezentací pro vedení
- zajištění pracovních cest, konferencí a firemních akcí
- zpracování obchodní korespondence, vyřizování pošty a e-mailů
- reportování a pravidelný přehled plnění úkolů
- péče o chod kanceláře a její materiální zabezpečení
- komunikace s kolegy z mezinárodního prostředí (převážně v AJ)
Nástup: možný ihned
Lokalita: Praha 8, Karlín
Pak hledáme právě Vás!
Do týmu hledáme Executive Assistant, který/á bude přímou podporou Managing Directora české pobočky a zároveň bude úzce spolupracovat s ostatními týmy v rámci celé společnosti. Centrála sídlí mimo ČR, takže interní komunikace probíhá převážně v angličtině.
Co bude Vaším úkolem?
-
kompletní administrativní a organizační podpora Managing Directora
- koordinace aktivit napříč odděleními, zajištění plynulé interní komunikace
- organizace schůzek, sledování úkolů a termínů, správa kalendáře
- příprava podkladů pro jednání a prezentací pro vedení
- zajištění pracovních cest, konferencí a firemních akcí
- zpracování obchodní korespondence, vyřizování pošty a e-mailů
- reportování a pravidelný přehled plnění úkolů
- péče o chod kanceláře a její materiální zabezpečení
- komunikace s kolegy z mezinárodního prostředí (převážně v AJ)
Nástup: možný ihned
Lokalita: Praha 8, Karlín
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti (džusy, minerální vody, káva, čaj, cukrovinky)
- sleva na firemní výrobky
- stravenkový paušál
- občerstvení na pracovišti (džusy, minerální vody, káva, čaj, cukrovinky)
- sleva na firemní výrobky
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 601 204 504
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem