Servisní technik pro Německo (m/ž) | elektrotechnik | AJ/NJ
Aktualizováno:
10. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
A10385
Zařazeno na pozici:
Firma:
Manuvia a.s. organizační složka
Požadavky
* Elektrotechnické vzdělání a zaměření na slaboproud.
* Prokazatelné zkušenosti v oblasti technické podpory nebo servisní činnosti u elektronických zařízení.
* Silné schopnosti v oblasti diagnostiky a řešení problémů.
* Schopnost samostatně a efektivně pracovat na dokončení úkolů a dosažení servisních cílů.
* Výborné dovednosti v oblasti zákaznického servisu a mezilidských vztahů.
* Schopnost plynulé komunikace v angličtině nebo němčině.
* Ochota učit se.
* Časová flexibilita pro práci na německém trhu 100% času (pondělí - pátek, bez pohotovosti)
* Silné dovednosti v řízení času a organizaci práce, schopnost efektivně si určovat priority.
* Platný řidičský průkaz s čistým trestním rejstříkem.
* Prokazatelné zkušenosti v oblasti technické podpory nebo servisní činnosti u elektronických zařízení.
* Silné schopnosti v oblasti diagnostiky a řešení problémů.
* Schopnost samostatně a efektivně pracovat na dokončení úkolů a dosažení servisních cílů.
* Výborné dovednosti v oblasti zákaznického servisu a mezilidských vztahů.
* Schopnost plynulé komunikace v angličtině nebo němčině.
* Ochota učit se.
* Časová flexibilita pro práci na německém trhu 100% času (pondělí - pátek, bez pohotovosti)
* Silné dovednosti v řízení času a organizaci práce, schopnost efektivně si určovat priority.
* Platný řidičský průkaz s čistým trestním rejstříkem.
Náplň práce
Pro renomovanou společnost s centrálou v USA a výrobním závodem v ČR hledáme servisního technika (m/ž), který bude působit 100% času v Německu.
* Působit jako hlavní kontaktní osoba pro zákazníky ohledně dotazů na služby a řešení problémů.
* Provádět pravidelnou údržbu, diagnostikovat technické problémy, opravovat hardware a software a poskytovat účinná řešení přímo na místě u zákazníka.
* Provádět analýzu potřeb k pochopení a řešení požadavků zákazníků.
* Udržovat si dobré technické znalosti pro rychlou diagnostiku a opravy hardwarových a softwarových problémů a průběžně se seznamovat s novými i stávajícími produkty a specifickými pracovními znalostmi.
* Přesně dokumentovat provedené práce a zjištění pro účely reportování a uchování záznamů.
* Působit jako hlavní kontaktní osoba pro zákazníky ohledně dotazů na služby a řešení problémů.
* Provádět pravidelnou údržbu, diagnostikovat technické problémy, opravovat hardware a software a poskytovat účinná řešení přímo na místě u zákazníka.
* Provádět analýzu potřeb k pochopení a řešení požadavků zákazníků.
* Udržovat si dobré technické znalosti pro rychlou diagnostiku a opravy hardwarových a softwarových problémů a průběžně se seznamovat s novými i stávajícími produkty a specifickými pracovními znalostmi.
* Přesně dokumentovat provedené práce a zjištění pro účely reportování a uchování záznamů.
Nabízíme
* Důkladné, dlouhodobé zaškolení
* Práci s nejmodernějšími technologiemi v renomované mezinárodní firmě
* 5 týdnů placené dovolené
* Bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů
* Možnost dalšího vzdělávání
* Zajímavé platové ohodnocení nastavené individuálně, dle zkušeností
* Proplacené cestování
* Služební vůz
* Práci s nejmodernějšími technologiemi v renomované mezinárodní firmě
* 5 týdnů placené dovolené
* Bohatý balíček zaměstnaneckých benefitů
* Možnost dalšího vzdělávání
* Zajímavé platové ohodnocení nastavené individuálně, dle zkušeností
* Proplacené cestování
* Služební vůz
Název firmy
Manuvia a.s. organizační složka
Kontaktní osoba:
Jiřina Turková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem