Interní lektor/lektorka - trenér/trenérka v Oddělení školení aplikačních změn Odboru personálního, vzdělávání a firemní kultury generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 10000861 Olomouc
Aktualizováno:
9. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Olomouc
Nabízený plat:
33280 - 42140 Kč
Značka:
31216180713
Firma:
Úřad práce České republiky
Náplň práce
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr?allCategories=pracoviste.generalni_reditelstvi
Hlavní popis činností:
- Zajišťuje školení zaměstnanců ÚP ČR v oblastech soft skills, manažerských dovedností, poradenských činností a dalších
- Organizuje a vede školení, podílí se na realizaci nebo se účastní XChange Talks na školená témata
- Spolupracuje na identifikaci vzdělávacích potřeb a přípravě školících osnov
- Připravuje materiály pro použití v jednotlivých školeních
- Intenzivně pracuje na vlastním vzdělávání a získávání vědomostí a dovedností, které nadále předává školeným osobám
- Spolupracuje při organizaci jednotlivých školení, shromažďuje výstupy a zpracovává nutné dokumenty a reporty
- Zajišťuje, sbírá, vyhodnocuje zpětnou vazbu pro účely zapracování změn ve školeních i pro účely vyhodnocení úspěšnosti jeho dopadů
- Měří úspěšnost a navrhuje optimalizaci změn v plánu i obsahu školení
- Provádí následnou kontrolní supervizi poskytovaných školení a poskytuje podporu při obnově
a prohlubování potřebných dovedností.
- Spolupracuje při tvorbě plánu školení poradenského minima a distribuce poradenství nové generace a potřebných dovedností k jeho implementaci do činnosti zaměstnanců
- Podporuje týmovou práci a sdílení znalostí mezi zaměstnanci, napomáhá rozvoji zaměstnanců a zajištění jejich profesního růstu
- Poskytuje individuální podporu a poradenství zaměstnancům v jejich profesním růstu, zajišťuje koučing a mentoring
- Pomáhá aktualizovat adaptační a onboardingové plány pro nové zaměstnance nebo pro zaměstnance přecházející na novou pozici
Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
"žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
- strukturovaný životopis,
- kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. května 2025, tj. v této lhůtě
- zaslané na e-mailové adresy jirina.anderova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zaměstnanecké výhody:
pružná služební doba;
5 týdnů dovolené;
5 dnů indispozičního volna;
1 den na vyřízení osobních záležitostí;
příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
odměny k životním a služebním výročím;
příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
https://www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr?allCategories=pracoviste.generalni_reditelstvi
Hlavní popis činností:
- Zajišťuje školení zaměstnanců ÚP ČR v oblastech soft skills, manažerských dovedností, poradenských činností a dalších
- Organizuje a vede školení, podílí se na realizaci nebo se účastní XChange Talks na školená témata
- Spolupracuje na identifikaci vzdělávacích potřeb a přípravě školících osnov
- Připravuje materiály pro použití v jednotlivých školeních
- Intenzivně pracuje na vlastním vzdělávání a získávání vědomostí a dovedností, které nadále předává školeným osobám
- Spolupracuje při organizaci jednotlivých školení, shromažďuje výstupy a zpracovává nutné dokumenty a reporty
- Zajišťuje, sbírá, vyhodnocuje zpětnou vazbu pro účely zapracování změn ve školeních i pro účely vyhodnocení úspěšnosti jeho dopadů
- Měří úspěšnost a navrhuje optimalizaci změn v plánu i obsahu školení
- Provádí následnou kontrolní supervizi poskytovaných školení a poskytuje podporu při obnově
a prohlubování potřebných dovedností.
- Spolupracuje při tvorbě plánu školení poradenského minima a distribuce poradenství nové generace a potřebných dovedností k jeho implementaci do činnosti zaměstnanců
- Podporuje týmovou práci a sdílení znalostí mezi zaměstnanci, napomáhá rozvoji zaměstnanců a zajištění jejich profesního růstu
- Poskytuje individuální podporu a poradenství zaměstnancům v jejich profesním růstu, zajišťuje koučing a mentoring
- Pomáhá aktualizovat adaptační a onboardingové plány pro nové zaměstnance nebo pro zaměstnance přecházející na novou pozici
Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
"žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
- strukturovaný životopis,
- kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. května 2025, tj. v této lhůtě
- zaslané na e-mailové adresy jirina.anderova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zaměstnanecké výhody:
pružná služební doba;
5 týdnů dovolené;
5 dnů indispozičního volna;
1 den na vyřízení osobních záležitostí;
příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
odměny k životním a služebním výročím;
příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Podobné nabídky práce
Pracovník ostrahy - strážný / strážná (Olomouc)
před týdnem Olomouc Rambrok, s.r.o.27500 - 32000 Kč za měsíc
Obchodní zástupce/Vedoucí obchodní skupiny - Olomouc
před 5 dny Olomouc D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČRPolicista/ka prvosledové hlídky, náborový příspěvek 75.000 Kč
před týdnem Olomouc Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje37000 - 42600 Kč za měsíc
Pomocné práce v tiskárně - mzda 160 Kč / hod. hrubého
před 5 dny Olomouc Fajn práce s.r.o.160 Kč za hodinu
‼️ Hledáme samostatnou účetní/ho ‼️
před týdnem Olomouc ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.45000 - 60000 Kč za měsíc
Skladník v Olomouci, noční směny 180-198 Kč/hod., výplata ihned!
před 4 dny Olomouc Jobinn & Hostessinn180 - 198 Kč za hodinu
Job pro absolventy i produktivní věk, náborák 75.000 Kč
před týdnem Olomouc Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje37000 - 42600 Kč za měsíc
Pracovník ostrahy Olomouc - 150Kč - jen pro OZP. Jen ranní směny
včera Olomouc M Security and Cleaning s.r.o.150 Kč za hodinu
Technik speciálních činností Olomouc
před 5 dny Olomouc Recovera Využití zdrojů a.s.45000 - 46000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Úřad práce České republiky
Kontaktní osoba:
Bc. Jiřina Anderová Bc. Dan Albrecht,
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.