• Pozitivní vztah k práci a novým výzvám.
• Rád/ráda komunikujete s klienty a kolegy.
• Rodilá/ý mluvčí ruského nebo ukrajinského jazyka a ovládáte češtinu.
• Řidičské oprávnění skupiny B.
Specialista velkoobchodu se znalostí ruského/ukrajinského jazyka Praha
Aktualizováno:
7. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Nabízený plat:
45000 - 60000 Kč za měsíc
Firma:
CRI ameba.eu, s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Finanční agenda:
• Práce s bankovním systémem: kontrola příchozích a odchozích plateb, příprava platebních příkazů;
• Zpracování příjmových a výdajových dokladů, faktur a objednávek v interním systému;
• Kontrola úhrad odběratelů a dodavatelů.
Zboží a sklad:
• Příjem zboží a jeho zaúčtování v systému;
• Spolupráce se skladníky v průběhu naskladnění zboží;
• Účast na inventurách.
Logistika a rozvoz:
• Rozvoz zboží na maloobchodní prodejny služebním vozidlem;
• Kontrola předání dokladů a správnosti dodávek;
• Komunikace s řidiči nákladních vozidel a koordinace logistických úkolů.
Zpracování objednávek:
• Příjem a zpracování objednávek od zákazníků;
• Zadávání objednávek dodavatelům;
• Kontrola termínů dodání zboží a jeho kvality.
Obsah a komunikace:
• Překlad popisů zboží a další dokumentace do českého jazyka;
• Podpora při zavádění nových produktových řad na web a do interního systému.
Spolupráce s manažerem skladu:
• Operativní plnění úkolů zadaných manažerem velkoobchodního oddělení;
• Podpora administrativních, organizačních a provozních činností oddělení.
• Práce s bankovním systémem: kontrola příchozích a odchozích plateb, příprava platebních příkazů;
• Zpracování příjmových a výdajových dokladů, faktur a objednávek v interním systému;
• Kontrola úhrad odběratelů a dodavatelů.
Zboží a sklad:
• Příjem zboží a jeho zaúčtování v systému;
• Spolupráce se skladníky v průběhu naskladnění zboží;
• Účast na inventurách.
Logistika a rozvoz:
• Rozvoz zboží na maloobchodní prodejny služebním vozidlem;
• Kontrola předání dokladů a správnosti dodávek;
• Komunikace s řidiči nákladních vozidel a koordinace logistických úkolů.
Zpracování objednávek:
• Příjem a zpracování objednávek od zákazníků;
• Zadávání objednávek dodavatelům;
• Kontrola termínů dodání zboží a jeho kvality.
Obsah a komunikace:
• Překlad popisů zboží a další dokumentace do českého jazyka;
• Podpora při zavádění nových produktových řad na web a do interního systému.
Spolupráce s manažerem skladu:
• Operativní plnění úkolů zadaných manažerem velkoobchodního oddělení;
• Podpora administrativních, organizačních a provozních činností oddělení.
Nabízíme
• Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba.
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu.
• Získání zkušeností v oblasti velkoobchodu a logistiky.
• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.
• Kancelář na Praze 10.
• Fixní hrubý plat 45.000 (čistá odměna ve výši 35.000 Kč) + odměny.
• 4 týdny dovolené.
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu.
• Získání zkušeností v oblasti velkoobchodu a logistiky.
• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.
• Kancelář na Praze 10.
• Fixní hrubý plat 45.000 (čistá odměna ve výši 35.000 Kč) + odměny.
• 4 týdny dovolené.
Název firmy
CRI ameba.eu, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jana Pospíšilová
Mobil:
+420 702 020 258
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem