Referent / referentka rozpočtu Praha
Aktualizováno:
7. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
• Zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
• praxe v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování, finanční kontrolu a hospodaření s majetkem v organizačních složkách státu
• spolehlivost, pečlivost a samostatnost
• ochotu učit se novým věcem
• znalost práce s PC
• Zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
• praxe v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování, finanční kontrolu a hospodaření s majetkem v organizačních složkách státu
• spolehlivost, pečlivost a samostatnost
• ochotu učit se novým věcem
• znalost práce s PC
Náplň práce
Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z ústředních orgánů státní správy České republiky a plní především funkci patentového a známkového úřadu.
Úřad průmyslového vlastnictví hledá kolegu/kolegyni do oddělení finančního na pozici Referent/ka rozpočtu.
Náplň práce na této pozici spočívá zejména v:
práci zaměřené na přípravu, implementaci a vyhodnocení plnění rozpočtu Úřadu, zahrnující zejm. výkon funkce zástupce správce rozpočtu v rámci zákonného systému finanční kontroly, přípravu návrhu rozpočtu a závěrečného účtu, správu programového financování, přípravu rozpočtových opatření, včetně komunikace s Integrovaným informačním systémem státní pokladny, generování a správu nároků z nespotřebovaných výdajů, zajišťování kontroly čerpání Fondu kulturních a sociálních potřeb v souladu s příslušnými právními předpisy, včetně výpočtu přídělů finančních prostředků do fondu, zajišťování statistického výkaznictví pro Český statistický úřad, zpracovávání kalkulací cen produktů a služeb Úřadu, schvalování hotovostních výdajů, včetně následného vyúčtování, a dále návrhů uzavíraných smluv a ostatních účetních dokladů z hlediska rozpočtu.
Úřad průmyslového vlastnictví hledá kolegu/kolegyni do oddělení finančního na pozici Referent/ka rozpočtu.
Náplň práce na této pozici spočívá zejména v:
práci zaměřené na přípravu, implementaci a vyhodnocení plnění rozpočtu Úřadu, zahrnující zejm. výkon funkce zástupce správce rozpočtu v rámci zákonného systému finanční kontroly, přípravu návrhu rozpočtu a závěrečného účtu, správu programového financování, přípravu rozpočtových opatření, včetně komunikace s Integrovaným informačním systémem státní pokladny, generování a správu nároků z nespotřebovaných výdajů, zajišťování kontroly čerpání Fondu kulturních a sociálních potřeb v souladu s příslušnými právními předpisy, včetně výpočtu přídělů finančních prostředků do fondu, zajišťování statistického výkaznictví pro Český statistický úřad, zpracovávání kalkulací cen produktů a služeb Úřadu, schvalování hotovostních výdajů, včetně následného vyúčtování, a dále návrhů uzavíraných smluv a ostatních účetních dokladů z hlediska rozpočtu.
Nabízíme
• práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
• možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
• bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
• příjemné pracovní prostředí
Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: červenec 2025 nebo dle dohody
Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na níže uvedený kontakt:
Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 2a, 160 68 Praha 6
oddělení Kancelář úřadu
e-mail: vyberovarizeni@upv.gov.cz
tel: 220 383 350
Na tuto pracovní pozici můžete reagovat pouze do 5. 6. 2025. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
• platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
• možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
• bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
• příjemné pracovní prostředí
Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: červenec 2025 nebo dle dohody
Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na níže uvedený kontakt:
Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 2a, 160 68 Praha 6
oddělení Kancelář úřadu
e-mail: vyberovarizeni@upv.gov.cz
tel: 220 383 350
Na tuto pracovní pozici můžete reagovat pouze do 5. 6. 2025. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem