Vývojář 3D grafiky C++ – engine, simulace, real-time systémy (100 - 162.500 Kč) Brno-město
Aktualizováno:
7. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno-město
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
100000 - 162500 Kč za měsíc
Značka:
0000037455
Zařazeno na pozici:
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Požadavky
* Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.
* Dobrá orientace ve vývojových nástrojích a principech softwarového vývoje.
* Schopnost optimalizovat grafické algoritmy a pracovat na výkonnostních vylepšeních.
* Angličtina na komunikativní úrovni.
*
* Výhodou:
* Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
* Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
* Praxe s vývojem in-house renderovacích engine.
* Dobrá orientace ve vývojových nástrojích a principech softwarového vývoje.
* Schopnost optimalizovat grafické algoritmy a pracovat na výkonnostních vylepšeních.
* Angličtina na komunikativní úrovni.
*
* Výhodou:
* Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
* Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
* Praxe s vývojem in-house renderovacích engine.
Náplň práce
Chceš pracovat na vývoji pokročilého grafického enginu, kde je prioritou realismus, přesnost a výkon? Vyvíjíme simulační technologie pro mezinárodní klienty – od detailních vizualizací terénů po komplexní animační systémy. Nejde nám o efekty na oko, ale o co nejvěrnější chování v reálném čase. V týmu jsou zkušení vývojáři, kteří chtějí růst dál – a hledáme někoho, od koho se i oni budou moct něco naučit. Pokud tě baví výzvy v oblasti 3D grafiky, optimalizace a hledání elegantních řešení, bude tě to u nás bavit.
* Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
* Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
* Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
* Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
* Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
* Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.
* Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
* Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
* Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
* Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
* Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
* Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.
Nabízíme
* Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
* 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
* Možnost flexibilní pracovní doby a Home Office.
* Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
* Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
* Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
* Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.
* 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
* Možnost flexibilní pracovní doby a Home Office.
* Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
* Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
* Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
* Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Filip Majzner
Mobil:
+420 602 123 203
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem