Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.
Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti na dané pozici, ovládájí dobře MS Office a mají pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.
Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným dle dohody.
máte několikaleté zkušenosti s řízením kanceláří v prostředí mezinárodní společnosti
ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího
ovládáte pokročilou znalost angličtiny slovem a písmem (budete pravidelně jednat ústně i písemně se zahraniční centrálou společnosti)
máte dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, co máte dělat
Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy Praha
Aktualizováno:
5. 5. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
MP 61774
Firma:
ManpowerGroup s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
budete samostatně řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky
nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
dohlížet na deadliny jednatele společnosti
esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
zpracovávat příchozí a odchozí poštu
vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
dohlížet na deadliny jednatele společnosti
esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
zpracovávat příchozí a odchozí poštu
vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
Nabízíme
fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
plně hrazený iPhone 15 a laptop
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný dle dohody
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
plně hrazený iPhone 15 a laptop
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný dle dohody
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Název firmy
ManpowerGroup s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrea Bolvanová
Tel:
+420 728 275 980
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem