Office manager| Olomouc
Aktualizováno:
30. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Olomouc
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
413188
Zařazeno na pozici:
Asistent/Asistentka Olomouc, recepční Olomouc, Sekretářka Olomouc
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány
- pokročilá znalost MS Office
- organizační schopnosti
- zkušenosti v advokátní kanceláři na pozici sekretářka/asistentka/vedoucí sekretariátu vítány
- pokročilá znalost MS Office
- organizační schopnosti
Náplň práce
Máš SŠ vzdělání a zkušenosti z administrativních pozic? Máš organizační schopnosti a dokážeš zvládat více úkolů najednou? Tak mi pošli své CV!
Náplň práce:
- zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory
- odpovědnost za organizaci schůzek
- zápisy z porad
- správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti
- nákup kancelářských potřeb a vybavení
- vedení jednoho zaměstnance (recepční)
Náplň práce:
- zajištění efektivního chodu sekretariátu a administrativní podpory
- odpovědnost za organizaci schůzek
- zápisy z porad
- správa rejstříku smluv, odpovědnost za vedení a organizaci archivu, správa vnitřních předpisů, správa intranetu společnosti
- nákup kancelářských potřeb a vybavení
- vedení jednoho zaměstnance (recepční)
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- bonusy
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- bonusy
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
702061649
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem